1402-03-27 10:31
2502
0
85391
جشن عروسی فوق لاکچری در گلستان

دلالی عشق که میلیاردی آب خورد

در حالی که با سخت شدن شرایط زندگی بسیاری از مسئولان به ازدواج آسان تاکید دارند اما در استان مراسم عروسی‌ لاکچری با هزینه‌های چند میلیاردی برگزار شد.

گلستان ما-داود خاندوزی، شاید مراسم ازدواج زیباترین و خاطره‌انگیز ترین مراسم زندگی یک انسان باشد، البته این زیبایی نه به واسطه ریخت و پاش های اضافی بلکه به واسطه آن است که انسان وارد مسیر جدیدی از زندگی می‌شود و در کنار خود یار و یا پشت و پناهی می‌بیند که در سختی، مشکلات و شادی‌هایش حضور دارد.

اما با تغییر سبک زندگی و بالا رفتن توقع برخی جوانان و خانواده ها گاهی این مراسم از رسم و رسوم و عرف جامعه خارج می شود و به طوری که هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می کند.

این مسئله و تاثیر شبکه های اجتماعی به سبک زندگی جوامع باعث افزایش آرمان گرایی بین جوانان شده به طوری که زندگی لاکچری در شبکه‌های اجتماعی به الگویی برای جوانان تبدیل شده است.

نمونه بارز این تجمل‌گرایی در یکی از تالارهای پذیرایی در سطح استان گلستان رقم خورد که مورد توجه بسیاری از فعالان فضای مجازی قرار گرفت، مراسمی که شاید صدها برابر هزینه مراسم عروسی ازدواج گل آرایی و تشریفات داشت و شاید نمونه‌هایی از برگزاری این چنین مراسم را باید در کشورهای حاشیه خلیج فارس دید.

.انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.