1401-09-14 08:05
596
0
82518

دستگیری متهمان تخریب خودرو در علی آبادکتول

فرمانده انتظامي شهرستان علی آبادکتول گفت: در تحقیقات پلیسی و رصد دوربین های مداربسته هویت متهمان شناسایی و مشخص شد، 4 نفر با اعمال قدرت نمايي شروع به تخريب خودروها کردند.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "حسين نوروزی" در گفتگو با خبرنگاران ، بیان داشت: در پی كسب خبر مبني بر اختلال در نظم عمومی و تخریب خودروها توسط افرادی هنجارشكن در بخش کمالان شهرستان علي آبادكتول، بلافاصله بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي و پلیس امنیت عمومي شهرستان قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه این افراد شرور علاوه بر تخریب خودرو ها با ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت اهالی منطقه شده بودند، افزود: متهمان پس از تخریب خودروها و قبل از حضور ماموران از محل متواري شدند.

این مقام انتظامی تصريح كرد:در تحقیقات پلیسی و رصد دوربین های مداربسته هویت متهمان شناسایی و مشخص شد، 4 نفر با اعمال قدرت نمايي شروع به تخريب خودروها کردند.

سرهنگ نوروزی بیان داشت: اين افراد هنجارشكن كه با وسایل و آلات مختلف از قبیل قمه، چاقو، چماق و ... باعث سلب آسایش شهروندان و تخریب خودروها شده بودند، توسط پليس دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان علی آبادکتول با اشاره به دستگيري 4متهم در اين راستا، عنوان کرد: متهمان به 14فقره تخریب خودرو در شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ نوروزی از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آن را خدشه دار کنند با برخورد قاطع ماموران انتظامی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.