1401-08-07 13:33
606
0
82035

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی در گالیکش

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش گفت: با رصد به موقع کارشناسان پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، مشخص شد فردی سود جو در حال انحراف مردم و انتشار مطالبی در جهت تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی بود بازداشت شد.

سرهنگ "فریدون جهان تیغ " در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با رصد به موقع کارشناسان پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، مشخص شد فردی سود جو در حال انحراف مردم و انتشار مطالبی در جهت تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی بود بازداشت شد.

وی افزود: موضوع شناسائی و دستگیری فرد مذکور با آیدی مشخص در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت که در این راستا فرد مورد نظر شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی ها با مشاهده ادله دیجیتال و انکارناپذیر پلیس لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد، خاطرنشان کرد :متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش از شهروندان تقاضا کرد: در فضای مجازی، اخلاق اسلامی، سیاسی و احترام متقابل را مد نظر داشته و از هرگونه بداخلاقی، توهین و اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی پرهیز کنند .
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.