1398-02-07 12:59
701
0
62827
رئیس پارک ملی گلستان؛

درگیری متخلفین شکار غیرمجاز با محیط‌بانان پارک ملی گلستان / شکارچیان بز آبسن شکار کردند + تصاویر

رئیس پارک ملی گلستان گفت: متخلفین شکار غیرمجاز که اقدام به شکار 4 کل و بز کرده بودند در پارک ملی گلستان با محیط‌بانان درگیر شدند.

به گزارش گلستان ما، مهدی تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: در تعقیب و گریز شکارچیان غیرمجاز در پارک ملی گلستان یک قبضه سلاح برنو دوربین‌دار، لاشه سه رأس کل و یک رأس بز وحشی آبستن کشف شد.

وی افزود: مأمورین یگان حفاظت محیط‌بانی تنگه گل در حین گشت زنی و پایش در منطقه‌ی، ایکه قد بعد از شنیدن صدای شلیک گلوله به سمت محل موردنظر رفته و دو نفر شکارچی غیرمجاز را مشاهده کردند.

تیموری اضافه کرد: مأمورین بلافاصله اقدام به دستگیری متخلفین نموده و موفق به دستگیری یک نفر از آن‌ها شده و شکارچی دیگر با استفاده از توپوگرافی منطقه‌ای متواری شد.

به گفته رئیس پارک ملی گلستان؛ پس از جستجوی محل لاشه ۳ رأس کل و یک رأس بز وحشی آبستن، ۸ فشنگ برنو و قطار فشنگ، کوله‌پشتی و یک عدد دوربین چشمی از متخلفین کشف و ضبط شد.

وی افزود: شکارچیان از شهرستان گرمه خراسان شمالی بوده و نفر متواری شناسایی‌شده ضمن تنظیم صورت‌جلسه متخلف در محل پرونده این شکارچی برای اخذ ضرر و زیان به مراجع قضایی ارجاع شد.

nilkooh3424 1

nilkooh3424 1

nilkooh3424 1

nilkooh3424 1

nilkooh3424 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.