1401-04-05 13:40
443
0
80588
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

درخواست 3 هزار مستاجر گلستانی برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن

ملک گفت: در سال جاری تا کنون  نزدیک به سه هزار مستاجر گلستانی متقاضی بهره مندی از تسهیلات کمک ودیعه مسکن بوده‌اند.

به گزارش گلستان ما، مهدی ملک در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص جزئیات تسهیلات اعطا شده برای کمک ودیعه مسکن در استان گلستان اظهارکرد: از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ که ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن آغاز شد تاکنون 2 هزار و 886 نفر در سطح استان گلستان متقاضی بهره مندی از این تسهیلات بوده و اقدام به ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: شهرهای گرگان و گنبد بیشترین متقاضی دریافت ودیعه مسکن را داشته اند و تاکنون 62 درصد از متقاضیان ،حائز شرایط پرداخت تسهیلات بوده اند.

 وی با بیان اینکه اعطای این تسهیلات به متقاضیان حائز شرایط در حال انجام است، افزود: در سال ۱۳۹۹ به تعداد 2471  متقاضی و در سال ۱۴۰۰ به تعداد 3580 متقاضی در سطح استان گلستان وام کمک ودیعه مسکن پرداخت شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir  در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.  

ملک با اشاره به اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان گلستان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است. تاکید کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.  

وی گفت: نرخ سود تسهیلات ودیعه اجاره مسکن ۱۸ درصد است که ۵ درصد این ۱۸ درصد یارانه ای و ۱۳ درصد توسط مردم پرداخت می‌شود و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.