1399-07-13 20:24
1665
0
70765
با حضور اعضای مجمع نمایندگان گلستان؛

در آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه کنکورسراسری 99 در گرگان چه گذشت

مراسم تجلیل ازدانش آموزان نخبه کنکورسراسری 99 با حضور مجمع نمایندگان استان گلستان و جمعی از مسئولان در گرگان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما؛ آیین مراسم تجلیل ازدانش آموزان نخبه کنکورسراسری 99 با حضور نماینده مجلس گرگان و آق قلا، فرماندار شهرستان گرگان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، جمعی از مدیران آموزش و پروش و خانواده های داوطلبین برگزار شد.

احسان گوهری راد در این مراسم اظهار کرد: امروز کشورهایی ثروتمندمند هستند که از نیروی انسانی نخبه و ماهر بهره مند باشند.

وی ادامه داد: کسب دو رتبه تک رقمی در کنکور سراسری در استان گلستان و رتبه های دو رقمی و سه رقمی در آزمون کنکور سراسری مایه مباهات آموزش و پرورش گلستان شد.

گوهری راد افزود: وقتی تعداد زیادی از دانش آموزان استان گلستان حائز رتبه زیر 100 و 500 شدند نشانه پویایی و توانایی است که در نهاد آموزش و پرورش استان گلستان به وجود آمده است و نشانه توانایی معلمان ما به شمار می رود.

وی گفت: سالیان گذشته یکی از مشکل ترین مسائل ما در حوزه دانش آموزانی که در کنکور سراسری موفقیت چندانی کسب نمی کردند به دلیل خودباوری بود ولی امسال دانش آموزان گلستانی توانستند این توفیق را به دست بیاورند و به عنوان الگو و رهبر علمی برای سایر دانش آموزان در کنکور 1400 خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ابراز داشت: آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری نیاز به دانش آموزی دارد که در هر 6 ساحت علمی، اخلاقی، معنوی و معرفتی، آموزشی و فرهنگی دارای رتبه بالایی باشد.

 بهجت تربتی نژاد در ادامه اظهار کرد: امروز در خدمت 9 دانش آموز نخبه هستیم که توانستند در کنکور سراسری رتبه تک رقمی و دو رقمی به دست آوردند.

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: در کنکور سراسری در شهرستان گرگان 9 دانش آموز توانستند 11 رتبه تک رقمی و دو رقمی بدست بیاورند.

تربتی نژاد بابیان اینکه برخی از این دانش آموزان گرگانی راه یافتگان المپیاد دانش آموزی هستند، افزود: تاکنون نزدیک به 70 نفر از دانش آموزان گرگانی توانستند رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری کسب کنند و امیدواریم در زمان اعلام نهایی نتایج کنکور سراسری تعداد این دانش آموزان به بیش از 100 نفر نیز برسد.

وی گفت: کسب این رتبه های برتر با تلاش های شبانه روزی دانش آموزان حاصل شده است و در این مسیر خانواده های این دانش آموزان نیز همراهی خوبی داشتند.

مدیرآموزش و پرورش گرگان به تلاش معلمان در برگزاری برنامه های فوق برنامه های کنکور اشاره کرد و گفت: بسیاری از این دانش آموزان از کلاس های خصوصی کنکور استفاده نکردند و یا استفاده از این کلاس ها در سطح بسیار محدود بوده است و این دانش آموزان تلاش کردند که دانش خود را با استفاده از کلاس های درسی و فوق برنامه های مدارس افزایش دهند.

تربتی نژاد بیان کرد: در سال گذشته در سطح شهرستان گرگان تنها به موضوع نخبگان نپرداختیم و بر موضوع برگزاری کلاس های فوق برنامه در تمامی مدارس اهتمام شد و طرح خیرین آموزشی را برگزار کردیم.

وی گفت: در طرح خیرین آموزشی 800 دانش آموز کم برخوردار گرگانی در کلاس های کنکور شرکت کردند و از اساتید مجرب بهره مند شدند.

مدیر آموزش و پرورش گرگان بیان کرد: در کنکور سال گذشته پنج نفر رتبه دو رقمی کسب کردند و در کنکور سال 99 توفیق شد که دو دانش آموز رتبه تک رقمی و هشت نفر نیز رتبه دو رقمی را در کنکور سراسری کسب کنند.


نماینده مردم گرگان وآق قلا درمجلس شورای اسلامی درآیین ازنخبگان کنکور گفت: اگر دانش آموزان نخبه استان به آینده بیاندیشند موفقیت در کنکور را پله ای برای رسیدن به موفقیت آینده خواهند دید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان گرگان؛ «غلامرضا منتظری» در آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه کنکور سراسری سال 99ابرازداشت: بهترین موفقیّت معطوف به آینده است و اگر دانش آموزان نخبه گرگان و استان به آینده بیاندیشند موفقیت در کنکور را پله ای برای رسیدن به موفقیت آینده خواهند دید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش آموزان نخبه اگر موفقیت در کنکور سراسری را نقطه آغاز بدانند، ادامه داد: نخبگان استان گلستان برای موفقیت از دیگر نخبگان کشور که توانستند در کنکور سراسری حائز رتبه برتر شوند الگو بگیرند.

منتظری درپایان  بر ضرورت حمایت از دانش آموزان نخبه برای رسیدن به عرصه های موفقیت علمی در کشور تأکید کرد.


رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان وآق قلا درمجلس شورای اسلامی درآیین تجلیل گفت: دانش آموزان نخبه از تفریح و خواب برای موفقیت عبور کردند تا بتوانند در کنکور سراسری به نتیجه دلخواه برسند.

رمضانعلی سنگدوینی هم در ادامه اظهار کرد: از تلاش مجموعه آموزش و پرورش و خانواده های دانش آموزان تشکر می کنم که باعث شدند این افتخار برای استان گلستان در کنکور سراسری رقم بخورد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دانش آموزان نخبه از تفریح و خواب برای موفقیت عبور کردند تا بتوانند در کنکور سراسری به نتیجه دلخواه برسند.

سنگدوینی بابیان اینکه امنیت و پایداری کشور امروز به واسطه خون شهدا است، افزود: کسب این رتبه ها در کنکور سراسری با از خودگذشتگی والدین این دانش آموزان رقم خروده است.

وی گفت: باید از نخبگان حمایت کنیم تا دکتر حسابی ها و دکتر سمیعی های دیگری از استان گلستان داشته باشیم.

در پایان از 9 دانش آموز نخبهشهرستان گرگان که در کنکور سراسری رتبه های تک رقمی و دورقمی کسب کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.