1400-10-11 11:43
532
0
77868
یادداشت به قلم لیلا هاشمی؛

داغ کربلا در دی برای ملت ما زنده شد!

در شب سیزدهم دی ماه بود که فاطمه دستان علمدارانقلاب را مانند بدنهای پاک و مطهر شهدای اروند و شلمچه به آغوش کشید و همراه با خیل فرشتگان به آسمان برد تا به همه نشان دهد با آن کس که در راه حسین و خاندان اهل بیت قدم بردارد چگونه معامله میکند!

به گزارش گلستان ما، قرار طبیعت این بود بعد از طولانی ترین شب سال،  کم کم از درازی شبها کاسته شود و به بلندی روز افزوده شود، اما اوضاع طبق مراد طبیعت پیش نرفت، دی ماه برای مرم ما یادآور وقایعی است که هنوز هم درازی شبهاییش صدها  برابریلدا به طول انجامید.

آن شب سرد دی که غواصان ما مظلومانه در اروند به شهادت رسیدند بزرگترین شب سال برای ملت ما بود.

در کربلای 5 وقتی جوانان و رزمندگان در شلمچه پرپر شدند و جنازه هایشان نوبت به نوبت به شهرهایشان باز می‌گشت بزرگترین شب سال برای مردم و خانواده های آنها بود.

دی ماه هر روزش برگی از خاطرات کربلا و عاشورا را برای ملت ما زنده میکند، مگر میشود در این ماه به عاشورا و خیمه های اباعبدالله اهانت کنند و پاسخ نشنوند؟

در نهمین روز همین ماه بود که مردم، رسالت زینبی شان را انجام دادند و بساط فتنه و فتنه گران را مانند آل امیه در هم پیچیدند.

آری دی ماه یادآور درسهای زیادی است که برای هر کدامشان می‌توان چندین سطر نوشت.

اما در میان همه این اتفاقات عاشورایی در نیمه این ماه ،درست در نیمه شبش اتفاقی افتاد که هنوز بعد از دوسال کمرها از داغ آن راست نشد.

سردار و علمدار خیمه انقلاب را ناجوانمردانه و با تزویر از ما گرفتند، یار غواصان کربلای 4 و رزمندگان زهرایی کربلای 5 به آرزوی دیرینه اش رسید و به جمعشان ملحق شد.

حاج قاسم سلیمانی علمدار انقلاب وقتی رسالت خود را در دفاع از حرم اهل بیت و عقیله بنی هاشم به اتمام رساند مزد بی پایانش که انبیاء و اوصیاء به آن غبطه می‌خورند از حضرت مادر گرفت.

فاطمه همانطور که به پاس وفاداری عباس در ظهر عاشورا خود را به بالین علمدار کربلا رساند. در شب زیارتی حسینش مزد مدافع حرم دختر مصیبت کشیده اش را به او داد و پیکر قاسمش را مانند عباس از فرش به عرش بالا برد و او را مایه فخر و مباهات یک جهان کرد.

حاج قاسم اما قبل از رفتنش راه و مسیر عزیز شدن در چشم فاطمه وعاقبت به خیری را به ماهم آموخت

به ما گفت شرط عاقبت بخیری، دفاع از ولایت است، گفت اگر می خواهید از خیمه انقلاب که وارث خون‌های پاکان و آرزو و هدف صالحان است دفاع کنید ذره ای از مسیر حق ولایت عقب نمانید

حال ماییم ووصیت شهدا و راهی که در پیش داریم!!

--------------------------------

یادداشت: لیلا هاشمی

---------------------------

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.