1402-08-04 12:47
360
0
87143
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

فقر اقتصادی نباید عامل ترک تحصیل شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: نباید شرایطی به وجود بیاید که به دلیل فقر اقتصادی استعدادی ترک تحصیل کند.

به گزارش گلستان ما؛ حبیب‌الله آسوده امروز در همایش تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تشکل مردمی استان گلستان اظهار کرد: اگر شما مؤسسه خیریه و تشکلات مردمی فعال نبودید شانه‌های کمیته امداد و نظام سنگینی می‌کرد و وظیفه داشتیم به نیابت از نظام از شما که برای مردم کار خیر انجام می‌دهد تقدیر کنیم.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: کمیته امداد یک نظام راهبری و سیاست‌گذاری است و اگر فرصتی دارد باید در اختیار مؤسسات قرار دهد.

 آسوده ابراز داشت: وظیفه ما متولی‌گری نیست و باید ظرفیت خود را در اختیار مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرار دهیم، مدیران و مراکز خیر استان گلستان هر کدام در هر جایی که قرار دارند باید بپذیریم در کنار دولت‌ها تلاش کنیم فقر تحصیلی را کاهش دهیم.

 وی ابراز داشت: نباید شرایطی به وجود بیاید که به دلیل فقر اقتصادی استعدادی ترک تحصیل کند و خیران برای فقر تحصیلی گلستان هدف‌گذاری کنند.

 این مقام مسئول متذکر شد: باتوجه‌ به شرایط اقتصادی بی‌مسکن بودن سخت است یا باید تلاش کنیم کسانی که تمکین مالی دارند اجاره‌ها را کاهش دهند و یا درد بی‌درمان بی‌پولی را از طریق منبع‌ها کاهش دهیم.

 آسوده متذکر شد: باید پویش‌هایی در این مسیر ایجاد شود و باید با مردم مدارا شود تا خداوند با ما مدارا کند، کاهش درد فقر از درد بیماران نیازمند باید زدوده شود و مؤسسات و تشکلات مردمی می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

 وی گفت: ازدواج از دیگر موضوعاتی است که باید به آن اهتمام داشته باشیم در ازدواج آسان باید فرهنگ‌سازی شود جوانان و خانواده‌ها سخت نگیرند و با حداقل‌ها زندگی را شروع کنند.

 این مقام مسئول ابراز داشت: مسئله بیکاری و اشتغال جوانان باید در دستور کار باشد، در گذشته تسهیلات اشتغال وجود نداشت و کاسبان محل به یکدیگر کمک می‌کردند به‌طوری‌که شاگرد داماد صاحب‌کارش می‌شد و هر کسب‌وکاری باید به یک نیازمند توجه داشته باشد و گروه‌های مرجع مردمی باید این موضوعات را ترویج کنند.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.