1402-11-30 08:54
504
0
88851
برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا با شهدا؛

حضور رزمنده دیروز، فرمانده امروز در کربلای ایران

سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، با حضور در یادمان عملیات کربلای ۵ در شلمچه، با آرمان های شهدای گمنام آرمیده در این یادمان تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار «گلستان ما»، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، با حضور در یادمان عملیات کربلا ۵ در شلمچه، با آرمان‌های شهدای گمنام آرمیده در این یادمان تجدید میثاق کرد.

ملک شاهکوهی که خود در عملیات کربلا ۵ حضور داشته، در این سفر معنوی یاد و خاطره برادر شهید خود، روحانی شهید سردار محمدعلی ملک شاهکوهی که در همین منطقه به شهادت رسیده بود را گرامی داشت.

این سفر معنوی فرصتی برای فرمانده سپاه نینوا گلستان بود تا بار دیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کند و عهد و پیمان خود را با ادامه راه شهدا و پاسداری از خون شهدا استوارتر کند.

یادمان عملیات کربلا ۵ در منطقه شلمچه، یکی از یادمان‌های مهم دفاع مقدس است که در آن عملیات رزمندگان اسلام با رشادت و جان‌فشانی خود، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

این یادمان هر ساله پذیرای خیل عظیمی از زائرانی است که از سراسر کشور برای تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به این مکان مقدس مشرف می‌شوند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.