1399-09-07 11:27
649
0
71804
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سرکلاته گرگان،

جوانان بسیجی قدر این نعمت بزرگ بسیجی بودن را بدانند/ توزیع چهار مرحله بسته معیشتی توسط پایگاه بسیج

عباس علی ملکش گفت: خدا را شاکریم که این تفکر بسیجی امروز در داخل کشور روز به روز بیشتر شده است و امیدواریم جوانان بسیجی قدر این نعمت بزرگ بسیجی بودن را بدانند.

به گزارش گلستان ما، عباسعلی ملکش فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کیاءالحسینی روستای سرکلاته گرگان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته گرامیداشت بسیج یاد و خاطره جان فشانی های جوانان بسیجی مخلص و فداکار که در راه دین، اسلام و انقلاب به ندای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای "مدظله العالی" لبیک می گویند و در صحنه های حساس با حضور خود نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب میکنند.

وی افزود: خدا را شاکریم که این تفکر بسیجی امروز در داخل کشور روز به روز بیشتر شده است و امیدواریم جوانان بسیجی قدر این نعمت بزرگ بسیجی بودن را بدانند. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سرکلاته گرگان گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید کیاءالحسینی سرکلاته با همکاری حوزه مقاومت بسیج عاشورا سپاه گرگان، شورای اسلامی و دهیاری روستای سرکلاته گرگان 40 بسته کمک معیشتی مؤمنانه آماده و توزیع بین  خانواده های نیازمند روستا انجام شده است.

ملکش با بیان اینکه از شروع شیوع بیماری کرونا تاکنون چهار مرحله بسته  های کمک معیشتی توسط پایگاه بسیج روستا انجام شده، اظهار کرد: الحمدلله با همکاری خوب نهادهای روستا و خیرین توانستیم اقدامات خوب و ارزشمند طبق فرمایش حضرت آقا رزمایش مواسات و مؤمنانه توسط پایگاه بسیج برای خانواده های نیازمند روستا انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ 15 میلیون تومان برای کمک به خانواده های نیازمند جمع آوری و اقلام مورد نیاز تهیه و توزیع شد، اذعان کرد : در این چهار مرحله رزمايش مواسات و مؤمنانه بالغ بر 15میلیون تومان جمع آوری و نیز اقلام مورد نیاز کمک معیشتی برای نیازمندان روستا تهیه و توزیع شد.

این فرمانده بسیجی در پایان با ابراز امیدواری این طرح گفت : امیدواریم تا پایان سال چند مرحله دیگر با کمک مردم، خیرین، نهادهای روستا و حوزه مقاومت بسیج عاشورا سپاه گرگان انجام دهیم تا بتوانیم کمی از مشکلات معیشتی نیازمندان روستا را برطرف نمائیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.