1402-02-14 11:42
691
0
84808
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

«جهاد تبیین» و «جهاد خدمت» کلیدواژه فعالیت‌های بسیج است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت: جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی امروز وظیفه همه است و کلیدواژه اساسی فعالیت‌های بسیج محسوب می‌شود.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی امروز در جلسه قرارگاه فرمان اعتلای بسیج سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که استحکام درونی ما را مورد ضربه قرار دهد اما در نقطه مقابل اسلام ناب محمدی دنبال برقراری استحکام فردی، سازمانی و عمومی در سطح جامعه است.

وی افزود: در اجرای طرح اعتلای بسیج باید بدانیم ما پاسدار انقلاب امام زمان (عج) و حکومت اهل بیتی هستیم و با اقتدا به سیدالشهدا (ع) زندگی می‌کنیم لذا با نگاهی جهادی و شبانه روزی باید فرمان امام جامعه را عملیاتی کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج توضیح داد: بر اساس فرماندهی حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) بسیج طول و عرض کل انقلاب اسلامی است و اجرای این فرمان یک دغدغه فراسرزمینی در منطقه غرب آسیا است.

سردار معروفی گفت: رسالت بسیج، رسالت همراه سازی افکار عمومی و مردم با آرمان های انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود و اصلی ترین پشتوانه این انقلاب الهی مردم ما هستند

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین، جهاد خدمت و نشاط و جهاد امیدآفرینی امروز وظیفه همه ماست، افزود: کلیدواژه اساسی فعالیت های بسیج در سطح ناحیه ، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.