1401-03-17 07:37
644
0
80340
مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی :

جبهه کفر بیش از موشک نقطه زن از گفتمان ما می ترسد/ توهین به ساحت مقدس رضوی نشانه استیصال دشمنان

حجت الاسلام حسن‌زاده گفت: جبهه کفر از موشک های نقطه زن ما واهمه دارد اما بیش از موشک های نقطه زن از گفتمان ما می ترسند که مرکز آن در حرم امام رضا(ع) قرار دارد.

گلستان ما-رضا روشنی؛ حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده شامگاه روز گذشته  در جمع مردم گرگان اظهار کرد: دل مسلمانان به ویژه خدام رضوی از اهانت به ساحت امام رضا (ع) در فیلم عنکبوت مقدس خون شده است و در چند روز گذشته با اشک به غبارروبی حرم مطهر رضوی اقدام می کردند.

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی ادامه داد: امام باقر(ع) می فرماید که اگر مسلمانی اهانت به اهل البیت (ع) را ببیند و اعتراض نکند خدا در دنیا آن را بی ارج و بی آبرو می کند و معرفتش را نسبت به ائمه اطهار(ع) صلب می کند و شما غیرتمندانه نسبت به اعتراض به این هتک حرمت اقدام کردید.

حجت الاسلام حسن‌زاده بیان کرد: اقدام وقیحانه آنها در توهین به ساحت مقدس رضوی نشانه استیصال دشمنان و از سویی دیگر نشانه اثربخشی این امام همام در تحولات آستانه ظهور امام زمان(عج) است.

وی بابیان اینکه سیره عملی امام رضا(ع) جهاد تبیین است، متذکر شد: امام رضا (ع) در طول حیات خود حتی با مسائل شرعی نسبت به جهاد تبیین اقدام می کرد تا چهره نفاق و تزیر را افشا کند.

این مقام مسئول بیان کرد: حرم رضوی به یکی از بزرگترین پایگاه های فرهنگی جهان تشییع و همچنین مقابله با کفر تبیدل شده و با شکوه ترین نماز، بهترین سخنرانی ها را در حرم رضوی شاهد هستیم و در سامانه پاسخگویی ۳۲۰۲۰  حرم امام رضا(ع) سالانه به چهار میلیون سوال شرعی و اعتقادی پاسخ داده می شود و از جای جای دنیا با این مرکز تماس می گیرند.

حجت الاسلام حسن‌زاده بیان کرد: بسیاری از کشیک‌های مسیحی، مفتی‌های وهابی و مبلغان آنها در حرم امام رضا(ع) مستبصر شدند و سالانه یک هزار مستبصر در حرم امام رضا(ع) وجود دارد.

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: جبهه کفر و الحاد از موشک های نقطه زن ما واهمه دارد اما بیش از موشک های نقطه زن از گفتمان ما می ترسند که مرکز آن در حرم امام رضا(ع) قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.