1402-06-18 10:29
770
0
86385
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد:

جابه‌جایی ۲۷ هزار زائر گلستانی در ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان گفت: نزدیک به ۲۷ هزار زائر در قالب یک‌هزار و ۱۶۸ سفر از گلستان به مرز و بالعکس جابه‌جا شدند.

 به گزارش گلستان ما؛ عادل مصدقی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دفتر مسافر راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای را از ۱۵ تیر از سایت استانداری گلستان به‌ منظور نظارت عملکرد رانندگان و پایانه‌های مسافربری و پاسخگویی به مشکلات و سؤالات مردمی به پایانه گرگان منتقل کردیم.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: پس از ستاد اربعین استانی و ابلاغ ستاد مرکزی قرارگاه حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان را راه‌اندازی کردیم که ۱۰ جلسه این کارگروه برگزار کردیم و همچنین چهار جلسه کارگروه سوخت برگزار کردیم.

 مصدقی افزود: ۹۷ درصد تقاضاهای زائران در خصوص حمل‌ و نقل جاده‌ای بوده است و بر اساس ثبت‌نام قطعی شده در سامانه سماح ناوگان موردنیاز را تأمین کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: مرز معین استان گلستان مرز خسروی اعلام شده بور ولی با توجه‌ به زیرساخت‌های مرز مهران بیشتر تقاضاهای ما در خصوص مرز مهران بود.

 این مقام مسئول یادآور شد: ۲۷ هزار زائر در قالب یک هزار و ۱۶۸ سفر با تلاش شبانه‌روزی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس عملیاتی از مرز به مقصد گلستان و بلعکس جابه‌جا شد.

 مصدقی تأکید کرد: ۷۰ شرکت حمل‌ و نقل نیز در امر جابه‌جایی زائران گلستانی دخیل بودند.

 وی افزود: ۱۱ هزار و ۴۴۱ زائر از گلستان به مرز منتقل کردیم؛ ولی در برگشت این عدد به بیش از ۱۵ هزار زائر رسید.

 انتهای خبر/ ۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.