1402-08-10 14:31
359
0
87250
رئیس تبلیغات اسلامی گرگان:

ثبت بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی در یک سال گذشته در گرگان

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی در یک سال گذشته در گرگان به ثبت رسیده است.

به گزارش گلستان ما؛ سید جواد محمدزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی از سه رکن تشکیل می‌شود و نخستین آن مردم هستند و شاکله هویت مردم است و قوام آن با مردم است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: رکن دوم هیئت منبر و روحانیت و خطیب و واعظ است و رکن سوم آن مداح است، در هیئت روحانی، مردم و مداح را داریم و همه آن ذیل اسلام ناب تعریف می‌شود.

محمدزاده بیان کرد: مقام معظم رهبری به جهاد تبیین تأکید دارد و هیئت‌ها جلودار جهاد تبیین هستند.

وی افزود: این نکته لازم است بیش از ۷۰۰ هیئت در شهرستان گرگان درحال‌خدمت رسانی هستند و نزدیک به یک سال ۱۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و امروز اساسی‌ترین و نخستین مسئله برای ما و روحانیون و مداحان ما مسئله نبرد بین جبهه حق و باطل مسئله فلسطین است و هیئت‌های ما ساکت ننشستند و تلاش می‌کنند انزجار خود را نشان دهند.

محمدزاده ابراز داشت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایت‌کار است که در جهانی زندگی می‌کنیم انقلاب دوم رخ‌داده است و تاریخ نشان داده هر جا قتل و جنایت وجود دارد میدان‌دار اصلی آن آمریکا است و هر جا دفاع از مظلوم باشد ایران اسلامی و جبهه حق ایستاده است.

محمدزاده متذکر شد: تبلیغات اسلامی با تأسیس هیئت و خدمات به هیئت‌های مذهبی کمک می‌کند، بخشی از خدمات ما ارزاق است و این هیئت‌ها در ایام اربعین و محرم خدماتی دریافت می‌کنند.

وی متذکر شد: در محرم و صفر بیش از ۱۳۰ تن برنج و ۳۰ تن گوشت و ۱۰ تن مرغ با قیمت حواله‌ای توزیع شد و بیش از ۱۰ میلیارد تومان یارانه‌ای بود که این هیئت‌ها از این طریق دریافت کردند.

این مقام مسئول متذکر شد: توزیع کتاب و اقلام فرهنگی یکی دیگر از خدمات ما به شمار می‌رود و دوره‌هایی رسانه‌ای نیز برای هیئت‌های مذهبی با همکاری حوزه هنری در نظر گرفتیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.