1403-06-18 01:54
110
0
91330
با اجرای طرح «مهر تحصیلی» اوقاف انجام می‌شود؛

توزیع 30 هزار نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان گلستانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با اجرای طرح «مهر تحصیلی» اوقاف 30 هزار نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت گلستانی توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: در سال‌های اخیر طرح مهر تحصیلی در راستای اجرای نیات واقفان اجرا می‌شود و تلاش ما در مجموعه اوقاف این است که بتوانیم با اجرای این طرح به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار استان گلستان کمک کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: با اجرای این طرح ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم ضمن کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار به توسعه فرهنگ وقف کمک کنیم.

مهدیان بیان کرد: باتوجه‌به نیات واقفان ما در سطح استان در تلاش هستیم که بتوانیم از نیازمندان حمایت کنیم و در روزهای نخستین سال تحصیلی مجموعه اوقاف و امور خیریه استان باهمت خیران خیراندیش بیش از ۸۰۰ بسته مهر تحصیلی تدارک دیده است.

وی افزود: این بسته‌های نوشت‌افزار شامل ۳۰ هزار قلم لوازم‌التحریر است که توسط امامزادگان و مراکز افق امامزادگان بین نیازمندان و دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تأکید کرد: توزیع این بسته‌های نوشت‌افزار با حفظ کرامت به دانش‌آموزان نیازمند صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.