1401-03-01 08:47
360
0
80113
دبیر قرارگاه خدمت رسانی امیرالمؤمنین(ع) استان گلستان خبر داد؛

توزیع 3 هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار گلستان

رسولی سه هزار بسته معیشتی در بین ولی نعمتان انقلاب در مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ علی رسولی در جمع اصحاب رسانه استان گلستان از توزیع ۳هزار بسته معیشتی در بین ولی نعمتان انقلاب در مناطق کم برخوردار خبر داده و اظهار کرد: توزیع عادلانه و محرمانه با تکریم کامل ولی نعمتان از معیار های مهم این قرارگاه می باشد ، چرا که این سیره و روش بزرگان دینمان است.

رسولی بیان کرد: هر یک بسته معیشتی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و مجموع این ۳ هزار بسته چیزی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است که توسط تیم‌های مردمی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد .

وی افزود:این قرارگاه خدمت رسانی مردمی در کنار آحاد مردم خواهد بود و این رسالت خطیر خدمت رسانی را ادامه خواهیم داد. چرا که تنها هدف و نیت جوانان انقلابی در گام دوم انقلاب اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ایجاد فضای شاد و رفاه اجتماعی برای هموطنان عزیزمان است.

این مقام مسئول بیان کرد: تا آخرین نفس با کمک ائمه اطهار ، با خلوص نیت و برای جلب رضایت خداوند متعال، ثابت قدم خواهیم ماند.

رسولی ابراز داشت: توزیع عادلانه و محرمانه با تکریم کامل ولی نعمتان از معیار های مهم اینجانب است و هرگز کسی حق عکس گرفتن و یا نام بردن از کسانی که خدمات دریافت می کنند را ندارد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.