1401-09-12 20:59
630
0
82499
مشاور استاندار گلستان در حوزه سرمایه گذاری:

تمامی مجوزهای آشوراده اخذ شد/ سهم ناچیز سرمایه گذاران گلستانی در منطقه آزاد اینچه برون

مشاوره استاندار گلستان در حوزه سرمایه گذاری گفت: کلیه مجوزات آشوراده گرفته شده است و جذب سرمایه گذار در وسعت 22 هکتار آماده شده و در 138 هکتار سایت پشتیبان در بندر ترکمن نیز فضا برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ علیرضا حاج محمدعلی عصر امروز در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری استان با حضور فعالت اقتصادی گلستان اظهار کرد: بسته های سرمایه گذاری را باید به سمت کوتاه مدت سوق دهیم، تلاطم بازار ارز منجر به آن می شود کسی نداند آینده چه می شود و این مسئله باعث کاهش استقبال سرمایه گذاری در بلند مدت شده است.

مشاوره استاندار گلستان در حوزه سرمایه گذاری  ادامه داد: در کمیته اقتصاد مقاومتی و شورای نظارتی می توانیم سرمایه گذاری را صیانت کنیم تا بعد از تغییر مدیران مشکلی برای همکاری با سرمایه گذاران رقم نخورد.

حاج محمدعلی تاکید کرد: مجوزات بی نام را در بحث گردشگری می توانیم صادر کنیم و تلاش ما این است که سازمان همیاری اخذ مجوز سرمایه گذاری اولیه را داشته باشد و پس از حضور سرمایه گذار این مجوزهای اولیه به سرمایه گذار واگذار شود.

وی به تسهیلات در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: کلیه مجوزات آشوراده گرفته شده است و جذب سرمایه گذار در وسعت 22 هکتار آماده شده و در 138 هکتار سایت پشتیبان در بندر ترکمن نیز فضا برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: در منطقه آزاد از محل معافیت 12 درصدی سرمایه گذاری فعالان اقتصادی سود می برد، ابراز داشت: در حالی که سرمایه گذاران از استان های دیگر از سرمایه گذاری در منطقه آزاد استقبال کردند اما سرمایه گذاران استانی هنوز آنگونه که باید به این عرصه وارد نشدند و اعتقاد ما این است که باید بخش عمده سرمایه گذاری اینچه برون سهم سرمایه گذاران بومی باشد.

حاج محمدعلی تاکید کرد: استاندار گلستان 30 سند بخشی را برای توسعه استان در نظر گرفته است و این برای نخستین بار است که اولویت های سرمایه گذاری مشخص شده است و براساس آن دامپروری، کشاورزی، گردشگری و صنعت و غیره را به عنوان اولویت ها براساس این سند بخشی مطرح شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.