1400-07-03 18:06
864
0
76278
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان تاکید کرد

تقدس دفاع مقدس به واسطه نگاه امام (ره) بود

کاظمی گفت: امام (ره) چون خود یک انسان قدسی بود لذا جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجی است که می توانیم در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن بهره ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان  بابیان اینکه اتکا به توکل به خدای متعال در دوران دفاع مقدس موج می زند، ادامه داد: هیچ قدرتی جز ایمان با خدا نمی توانست ما را در برابر صدام، دشمنی تا بن دندان مسلح پیروز کند.

کاظمی تاکید کرد: تمام موضوعات دفاع مقدس تقدس داشت و امام (ره) چون خود یک انسان قدسی بود لذا جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی افزود: امام (ره) نگاه ملکوتی به دفاع مقدس داشت و لذا شاهد آن هستیم که ایثارگران ما با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) توانستند جنگ را مدیریت کنند.

این مقام مسئول افزود:پشتیبانی مردم از دفاع مقدس یکی دیگر از زیبایی های این دوران به شمار می رود و اگر این پشتیبانی ها نبود قطعا کار جنگ گره می خورد.

کاظمی بابیان اینکه حضور فیزیکی مسئولان در میدان نبرد یکی دیگر از ویژگی های دفاع مقدس است، تاکید کرد: در آن دوران فصل الخطاب همه رزمندگان معنویات امام خمینی (ره) بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.