1400-10-05 16:04
511
0
77749

تاکید استاندار بر اجرای قانون جوانی جمعیت در گلستان

استاندار گلستان گفت: باید نرخ باروری را حفظ و یا ارتقا دهیم در خصوص ناباروری دانشگاه علوم پزشکی ورود کند اگر مرکز درمانی در شرق و غرب وجود دارد برای ارتقا تلاش شود و اگر نیاز به ایجاد مرکز درمان ناباروری است آن را پیگیری کنند.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه در شورای راهبردی جمعیت گلستان اظهار کرد: بسیاری از کشورها که جمعیت سالمند دارند به دنبال این هستند این نقصان را جبران کنند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: از الزامات توسعه و پیشرفت این است به موضوع جمعیت بازنگری مجدد داشته باشیم لذا کمیته های هفت گانه بر اساس دستور و روند کار را راهبری کنند و اقدامات دبیرخانه ای مناسب داشته باشند.

زنگانه با تاکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت در گلستان تصریح کرد: باید نرخ باروری را حفظ و یا ارتقا دهیم در خصوص ناباروری دانشگاه علوم پزشکی ورود کند اگر مرکز درمانی در شرق و غرب وجود دارد برای ارتقا تلاش شود و اگر نیاز به ایجاد مرکز درمان ناباروری است آن را پیگیری کنند.

استاندار گلستان با پیشنهاد سازمان تبلیغات موافقت و عنوان کرد: کارگروه جهاد تبیینی و تبلیغی می تواند جنبه فرهنگی افزایش جمعیت را در بر بگیرد با محوریت سازمان تبلیغات به کار بپردازد.

گفتنی است در حاشیه جلسه از سند هویتی شهید احمد غلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.