1402-09-08 10:31
2993
1
87655
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تاریخ هیچگاه مجاهدت‌ جامعه پزشکی را فراموش نخواهد کرد

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و خدمات بی‌شمار جامعه پزشکی در ایام کرونا گفت: تاریخ هیچگاه مجاهدت جامعه پزشکی را فراموش نخواهد کرد.

  به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»- رضا روشنی؛ سردار سید موسی حسینی صبح امروز در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش وشمگیر اظهار کرد: گروه‌های جهادی با عناصر جهادی در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند و خدمت به مردم را افتخار می‌دانند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: نکته دیگر این است افرادی که در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند نه‌تنها خدمت ارائه می‌کنند؛ بلکه تعالی و خودسازی را در این ارائه خدمت به دست می‌آورند.

حسینی بیان کرد: این بیمارستان صحرایی به یاد شهدای غزه راه‌اندازی شده و وقتی به جنایات رژیم صهیونیستی نگاه می‌کنیم برای ایستادن در کنار مردم نوار غزه نیازی نیست مسلمان باشیم تنها کافی است انسان باشیم تا در کنار آنها ایست کنیم.

وی افزود: هدف اصلی رژیم صهیونیستی کوچ‌دادن مردم نوار غزه است و کار بزرگی را حماس انجام دادند و رهبر انقلاب فرمودند دست و بازی طراحان این عملیات را می‌بوسیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مسجدالاقصی بود و به دنبال آن بود با یورش به غزه نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر را به خاک و خون بکشاند و مردم غزه را در صحرای سینا آواره کند.

حسینی تأکید کرد: آمریکا درصدد بود که با ائتلاف با رژیم صهیونیستی و فشار به غزه باعث شور نمایندگان حماس این رژیم پلید را به رسمیت بشناسند و اگر این اتفاق در سازمان ملل می‌افتاد جنایات رژیم صهیونیستی تمامی نداشت

وی متذکر شد: گرفتن نبض شاهراه اقتصادی دنیا از دیگر اهداف رژیم پلید صهیونیستی بود؛ اما طوفان الاقصی تمامی این اهداف را بر باد داد و معادلات آنها را برهم زد و امروز به یاد شهدا غزه این بیمارستان صحرایی راه‌اندازی شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: تاریخ هیچگاه مجاهدت شما پزشکان و کادر درمان را فراموش نخواهیم کرد زمانی که فردی به دلیل کرونا جرئت نداشت جسد پدرش را به آغوش بکشد و بر بالین بیمار حاضر شود مجاهدانه ایستادند.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.