1401-02-07 10:15
707
0
79735
به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل؛

دانش آموزان روستای محمد آباد با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند+فیلم و تصویر

به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل دانش آموزان روستای محمد آباد گرگان با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

به گزارش گلستان ما؛به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل دانش آموزان روستای محمد آباد گرگان با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مهدی میقانی در این مراسم اظهارداشت: رانندگی و جابه جایی جزو لاینفک زندگی روزمره است که باید به مباحث ایمنی در تمام شقوق آن از جمله در بخش حمل و نقل جاده ای توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ بعنوان دهه اقدام برای ایمنی راهها بویژه مراقبت از کودکان نامگذاری شده است، افزود: عبورهای طولی و عرضی مکرر دانش آموزان از جاده ها بویژه در مدارس حاشیه راهها نیاز به آموزش ها و انجام اقدامات فرهنگی و فیزیکی متعدد وپیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان دارد.

به گفته میقانی، این اداره کل به جهت وظایف ذاتی سازمانی، اقدامات فرهنگی و فیزیکی را برای پیشگیری از حوادث جاده ای دانش آموزان  مدارس حاشیه راهها با همکاری نهادها و سازمان های متولی از جمله آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان در دستور کار قرار داده است.

وی یادآورشد: برای دستیابی به ایمنی مورد نظر و کاهش تلفات جاده ای باید تمام کسانی که صاحب نقش هستند، دست به دست هم داده و پای کار باشند تا محصول این جابه جایی ها تلفات نباشد.

استقرار گشت های ترابری در سطح محورهای استان و اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه با ارسال پیامک به رانندگان ناوگان عمومی، تهیه و پخش کلیپ ها و تیزرهای آموزشی و نصب بنر و همچنین برگزاری جلسات کمیسیون ایمنی از برنامه های دیگری است که بمناسبت این روز انجام شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.