1400-11-26 10:35
1938
0
78651
به قلم محمد دیلم کتولی؛

گلستان ما رسانه‌ای از جنس جهاد تبیین

محمد دیلم کتولی در یادداشتی به مناسبت ده سال مطالبه گری گلستان ما نوشت:#گلستان_ما به لطف بکارگیری جوانان انقلابی ، با انگیزه و درد آشنای استان گلستان ، توانسته راه صد ساله را ده ساله طی کند. 

به گزارش گلستان ما؛ رسانه یعنی ابزار تعامل بین مردم و مسئولین و اطلاع رسانی به مردمی که دل و دیده به آن دوخته اند ، تا بر آگاهی و معلومات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شان افزوده شود.

در این بین رسانه ای محبوب تر است که راه های این تعاملات دوسویه را کشف و ارتباط مستقیم و منطقی بین خودش و مخاطبانش برقرار کند . 

در فضای سیاسی مُلتهب استان گلستان ، رسانه ای می تواند این تعاملات را بهتر و شایسته تر عملیاتی کند ، که با مردم صادقانه تر باشد و راه های ارتباط با مردم و مسئولین را بلد باشد.

گلستان ما به لطف بکارگیری جوانان انقلابی ، با انگیزه و درد آشنای استان گلستان ، توانسته راه صد ساله را ده ساله طی کند.

فرزندان این استان که در رسانه مردمی گلستان ما در حال کار و فعالیت رسانه ای هستند از جنس همین مردم کوچه و بازار اند . 

جوانان انقلابی مشغول بکار در رسانه مردمی گلستان ما ، به اربابان قدرت ، نفوذ و سیاست وصل نیستند ، از کف خیابان های گرگان ، کردکوی ، علی آباد کتول ، آزاد شهر، آق قلا و جای جای این استان به ظاهر سرسبز ، ولی در واقع محروم و توسعه نیافته برای رفع عقب ماندگی ها و توسعه نیافتگی ها احساس تکلیف کردند و به میدان رسانه پای نهاده اند . 

امّا حکایت دلنشینی است این عشق به خدمت . 
روزهایی که بچه های #اونور_شهر از کردکوی و سه را یساقی و ... برای کار ، سی چهل کیلومتری رفت و آمد می کردند انگیزه شان فقط ادای تکلیف بود و این تکلیف مداری ، همچنان بالاترین انگیزه برای ادامه فعالیت رسانه ای آنان است. 

اَدای تکلیف یعنی , سردار شهید محمد رضا عسگری ، یعنی سردار شهید داود شیخ ، یعنی فرزندان ما در گلستان ما اگر زمان دفاع مقدس نبودند ، امّا حالا مانند همان دلباختگان وادی عشق ، به عشق لبخند رضایت آقا و مولایشان به #جهاد_تبیین مشغولند . 

فرزندان ما در گلستان ما ، یادگار باورهای دینی ، سیاسی ، اجتماعی ما هستند و این #خدمت بی منّت آنان همان آموزه های است که از سردار شهید محمّد رضا عسگری ، سردار شهید داود شیخ و ۴۰۰۰ شهید استان گلستان آموخته اند . 

تربیت یافتگان مکتب سردار شهید سید طاهر طاهری از آن شهید والامقام و علمای متعهّد استان نظیر ابوالشهید آیت الله طاهری ، عارف واصل مرحوم میبدی ، روحانی وارسته آیت الله قدمی و... این جماعت مخلص ، ایثار ، فداکاری ، گذشت ، توسّل ، تمسٌک به حبل اللّه ، دلدادگی به ولی فقیه و از همه مهمتر درس انتظار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را آموخته اند . 

ره یافتگان به سنگرهای #جهاد_تبیین ، در گام دوم انقلاب اسلامی پرچمدار تمدّن سازی اند و گلستان ما ، رسانه ای است که پرچم این رسالت را بر دوش دارد . به اشاره زیدی به چپ نمی زند و به ایمای ابرویی به راست نمی تازد .

پیام های گلستان ما به این دلیل به دل می نشیند که وامدار بیت ، جبهه ، انجمن ، هیئت و حزب و گروه و دسته ای نیست ، پیام گلستان ما ، از مردم و برای مردم است .

در تحلیل و بررسی های گلستان ما ، تنها میزان و معیار و خط قرمز « اخلاق مداری و تبعیت از رهبری » است و به همین جهت هر ناگفته ای را می توان با رعایت اخلاق و متانت و...درگلستان ما یافت و این شاهکار « #مکتب شهیدسلیمانی »است و این #بجه های حاج قاسم مانند همان سرداردلها سرباز ولایت اند ولاغیر.

 اینان چشمشان به دهان مبارک ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) است تا ببینند که «انتظار رهبری از رسانه انقلابی چیست؟ » «حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آنان چه خواسته » و « برای رساندن ایران اسلامی به افق #ایران_قوی چه چیزهایی را باید در اولویت قرار داد .


نگارنده که کار حرفه ای رسانه را در #گلستان ما آغاز کرده رجاء واثق دارد ، که آرزوهای در سینه مانده شهید شاخص رسانه #شهیددکترمحمّدرضامعززی ، #شهیدسیدحسن حسینی ، #شهید روحانی فرد و همه شهدایی که آرزویشان تحقق #جبهه رسانه انقلابی بود ، با این جوانان غیرتمند ، کاربلد ، متعهّد و مخلص محقق شده و به سرزمین آرزوهایشان خواهند رسید و آن تحقق جامعه مهدوی است .

 آن آرزو در شعار ماندگار شهر گرگان جای دارد « شهرمن _ شهر انتظار »  .

در پایان ضمن خداقوّت به این جوانان غیرتمند و مَردان مَرد ، میلاد امام علی (ع) و روز مَرد را تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزوی بهترین ها را برای آنان دارم .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.