1400-11-03 08:36
1067
1
78244
در صحن علنی مطرح شد:

انتقاد سخنگو از عدم ارائه برنامه توسط شهردار گرگان/ انتقاد رییس کمیسیون از بی خبری و عدم مشورت در جابجایی های شهرداری

از حاشیه های دیگر این جلسه می توان به انتقاد حمیدرضا آقا ملایی رییس کمیسیون اداری و مالی در خصوص عدم اطلاع رسانی صحیح به اعضای شورای شهر و عدم مشورت با اعضا در خصوص جابجایی های اخیر در شهرداری گرگان اشاره کرد.

به گزارش گلستان ما، حجت مقسم در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر گرگان، اظهار کرد: افکار عمومی و رسانه ها منتظر گزارش عملکرد شورا و شهردار در طول زمان خدمت رسانی خود هستند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان ضمن تاکید بر تسریع روند انتخاب حسابرس، خاطرنشان کرد: این موضوع باید تا پایان شهریور ماه صورت می پذیرفت که امیدواریم در مسیر پیشرفت بهتری قرار بگیرد.

وی تشکیل کارگروه کاهش هزینه ها توسط شهرداری را اقدامی قابل تقدیر دانست و افزود: خوب است در خصوص عملکرد کارگروه نیز گزارشی داده شود که بدانیم ورودی و خروجی چه میزان بوده، هزینه های مهر آبان آذر هنوز به دست ما نرسیده است.

سخنگو شورای شهر گرگان با اشاره به طرح نهضت روشنایی نیز ابراز کرد: تیر برق هایی که در معبر هستند و نیاز به تعمیر هستند باید در خصوص آن ها نیز اقدام صورت پذیرد چرا که بخشی از زیبایی شهر را تامین می کند.

مقسم با انتقاد از عدم ارائه برنامه توسط شهردار گرگان نیز یادآورشد: انتظار داریم شهردار برنامه ها را سریع تر بدهد در این چند ماهه برنامه ای نیامد چند ده پروژه آمده اما نمی توانیم نام آن را برنامه بگذاریم چرا که در برنامه باید بدانیم کجا هستیم و بنا داریم در این ه کجا باشیم.

وی ادامه داد: مشکل سد معبر و دست فروشان هنوز پابرجاست و باید شرایط ویژه ای دیده شود تا اعتراضات مردمی در این قسمت کمتر شود.

سخنگو شورای شهر در خصوص تعیین تکلیف النگدره و ناهارخوران نیز گفت: باید هر چه سریعتر در این خصوص تصمیم نهایی با مشورت همه گرفته شود.

از حاشیه های دیگر این جلسه می توان به انتقاد حمیدرضا آقا ملایی رییس کمیسیون اداری و مالی در خصوص عدم اطلاع رسانی صحیح به اعضای شورای شهر و عدم مشورت با اعضا در خصوص جابجایی های اخیر در شهرداری گرگان اشاره کرد.

در بخش دیگر صحن علنی نیز سید میثم حسینی با اعلام ناراحتی نسبت به عملکرد برخی از اعضای شورای شهر گرگان نیز یادآور شد برخی از جلسات تنها با حضور دو عضو شورا شروع می شود و برخی اعضا جلسات کمیسیون ها را به صورت کامل حضور ندارند.

گفتنی است در هفته اخیر برخی جابجایی ها در شهرداری گرگان صورت گرفته که طی آن ها بیژن مومنی به عنوان شهردار منطقه دو، مجید میرزاحسینی به عنوان شهردار منطقه سه و ذبیح میقانی به عنوان جانشین خدمات شهری معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.