1402-07-15 08:48
973
0
86790
فرمانده انتظامی استان گلستان:

«نیروی انتظامی» ستون استوار در حفظ امنیت است

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: نیروهای انتظامی بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری ستون استواری برای حفظ امنیت جامعه هستند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار محمد سعید فاضل دادگر امروز در صبحگاه نیروهای انتظامی گلستان به مناسبت هفته انتظامی گلستان اظهار کرد: در سومین روز از هفته انتظامی در صبحگاه مقدس میزبان شما عزیزان و اعضای شورای تامین و مسئولان ارشد استان هستیم تا خدمات شبانه‌روزی کارکنان را ارج بنهیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: نیروهای انتظامی بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری ستون استواری هستند که برای حفظ امنیت جامعه تلاش می‌کنند و نیروهای انتظامی از آب و خاک این کشور با ایثارگری دفاع خواهند کرد.

دادگر بیان کرد: هوشمندسازی استفاده از فناوری‌های نوین و ارائه خدمات هوشمند و ارائه خدمات با سرعت و دقت عمل به شهروندان در دستور کار نیروی انتظامی است.

وی افزود: عوامل انتظامی ضمن دفاع از مرزها با حضور در میادین مختلف شهر در مسیر خدمت گذاری مردم پرتلاش است.

این مقام مسئول بیان کرد: نیروهای انتظامی در کنار نیروهای مسلح و دستگاه قضائی مقتدر توانسته در امنیت استان نقش داشته باشد.

دادگر ابرار داشت: ۵۷۰ هزار تلاش پلیس در سال‌جاری در نیروی انتظامی گلستان کشف شده است، همچنین کشف ۵ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۲ هزار نفر توزیع کننده خورد از تلاش‌های ما به شمار می‌رود.

وی افزود: افزایش ۴۴ درصد کشف زمین‌خواری و جمع‌آوری ۶ هزار معتاد متجاهر بخشی دیگر از تلاش نیروی انتظامی استان گلستان در سال‌جاری است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.