1402-07-17 16:49
358
0
86843
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر :

امیدآفرینی در جامعه رسالت روحانیون و طلاب است

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در هلال‌احمر در نشست صمیمی علمای شیعه و اهل‌سنت گلستان، امید آفرینی در جامعه را از مسئولیت‌های مهم روحانیون و طلاب دانست.

 به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام‌ عبدالحسین معزی روز گذشته در این نشست در گرگان افزود: روحانیون و طلبه‌ها با زبان امیدآفرین سخن بگویند و در مشکلات راهگشا باشند؛ زیرا جامعه نیازمند چنین راه و روشی است.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر به خدمات ارزنده و وحدت‌آمیز روحانیون در حوادث اشاره کرد و افزود: در هلال‌احمر هیچگاه تفاوتی میان شیعه و سنی مطرح نبوده و در حوادث نگاه نوگرایانه نداشته است.

وی گفت: در سیل گلستان بنده شاهد خدمات روحانیون شیعه و سنی بودم و این استان منطقه‌ای شناخته شده باسابقه علمی ارزشمند است.

 این مقام مسئول در ادامه درباره خدمات هلال‌احمر به حجاج و زائرین اربعین گفت: در حج بهترین خدمات با بهترین امکانات توسط هلال‌احمر به حجاج ارائه شد، همچنین خدمات هلال‌احمر ایران در ۷۰ مسیر نجف تا کربلا بی‌نظیر بود تا جایی که مورد تقدیر رئیس فدراسیون جهانی هلال‌احمر قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: دین اسلام دین مهر و محبت است و باید با مردم با رحمت و مودت رفتار کنیم.

 نماینده رهبر انقلاب تأکید کرد: امید آفرینی مسئولیت روحانیون و طلاب است و از جهاد تبیین برای اقناع مردم استفاده کنید.

 در این نشست روحانیون یک نقطه‌نظراتی درباره حوزه فعالیتی خود بیان کردند و ضمن بیان خاطراتی از ارتباط با مردم، وجود وحدت میان روحانیون شیعه و سنی در استان را تأیید کردند.
منبع: صدا و سیمای گلستان

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.