1402-03-13 23:34
348
0
85204
فرماندار شهرستان گرگان:

امام‌ خمینی‌(ره) حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌

فرماندار گرگان از امام خمینی (ره) به عنوان حقیقت همیشه زنده یاد کرد و گفت: نام‌ امام پرچم‌ این‌ انقلاب‌ و راهش راه‌ این‌ انقلاب‌ خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل نادری ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگدذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهاردهم خردادماه، سالروز عروج بزرگ مردی از جنس صداقت و‌ درایت است که با تکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تأسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب‌نشینی نکرد.

وی با اشاره به اینکه امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌، افزود: زیرا که نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب بوده و خواهد بود.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ بود، ابراز کرد: نقطهٔ عطفی در تاریخ مبارزات ملی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد و یادآور رشادت و ازخودگذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از طاغوت و استکبار نهراسیدند و طلیعه‌ی خورشید پیروزی انقلاب را  به نظاره نشستند.

وی بیان کرد: در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حالی به سوگ آن فقیه عروج کرده می‌نشینیم که به واسطهٔ لطف بیکران الهی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانهٔ مقام معظم رهبری مقتدر و عزتمند در مسیر آرمان‌های امام(ره) در حرکت است.

نادری سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی بخصوص مردم متدین و انقلابی شهرستان گرگان تسلیت گفت.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.