1402-07-29 09:00
1244
0
87059
طی حکمی؛

امام‌جمعه جدید شهر نوکنده منصوب شد

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت‌الاسلام حر ریاحی را به امامت جمعه شهر نوکنده منصوب کرد.

 به گزارش گلستان ما، در بخشی از این حکم آمده است: جناب حجت‌الاسلام حر ریاحی بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و با قدردانی از جناب حجت‌الاسلام محمدرضایی امام‌جمعه سابق، جنابعالی از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌عنوان امام‌جمعه شهر نوکنده منصوب می‌شوید.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حر ریاحی امام‌جمعه شهر نوکنده بعد از معارفه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: اینکه این طوفان و عملیّات شجاعانه، نتیجه جنایات خود صهیونیست¬هاست در آن شکی نیست. مقصر اصلی این قضایای اخیر دولت کنونی حاکم بر رژیم اسرائیل است. باد کاشتند و طوفان درو کردند. (إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لاَنْفُسِکُمْ وَ إِنْ أَسَأْتُمْ فَلَها) اسراء/7

 حجت‌الاسلام ریاحی افزود: این حماسه و عملیات توسط خود جوانان فلسطینی طراحی شد و شکل گرفت. البته رژیم غاصب اسرائیل تلاش کرد تا این اتفاق رو به‌وسیله امپراطوری رسانه¬ای خود به دیگرانی مثل حزب الله یا جمهوری اسلامی ایران نسبت بدهد اما ناکام ماند.

 وی با بیان این مطلب که هدف اسرائیل این بود که طرح و برنامه ریزی این عملیات را به گردن حماس یا ایران بیاندازد تصریح کرد: اسرائیل میپ‌خواست با نسبت دادن این کار به دیگرانی مانند حزب الله و بقیه، برای خودش در عرصه بین الملل، حق قانونیِ هر اقدام متقابلی رو ایجاد کند که با سخنان حکیمانه رهبری در دانشگاه افسری که فرمودند طراحی و انجام این حماسه کار خود جوانان فلسطینی بود، بحمدالله این دسیسه دشمن خنثی شد.

 ریاحی افزود: می¬خواستند سنگینی بار شکست از حماس و این تحقیر بین المللی را که بر اسرائیل تحمیل شده بود کم کنند. چون ثقیل بود برای رژیمی با اون همه دبدبه و کبکبه که از یک گردان جهادی رو دست خورده باشد.

 امام جمعه نوکنده با اشاره به اینکه این شکست یک شکست غیر قابل ترمیم بوده گفت: با این حرکت شجاعانه و غیورانه¬ی جوانان فلسطینی دیگر هیبت و آبرویی برای اسرائیل در دنیا باقی نماند و نشان داد که هیمنه اسرائیل، پوشالی و توخالی بود و به تعبیر قرآن: «صلصالٍ کافخّار»ی بیش نبودند. (طبل تو خالی)

 وی در پایان افزود: هر چقدر محتضر به لحظه مرگش بیشتر نزدیک می‌شود، بیشتر دست و پا می¬زند. و این حملات به بیمارستان المعمدانی و یا حمله به زنان و کودکان مظلوم و بی¬دفاع، نشانه این است که اسرائیل مستأصل شده و انشالله نفس¬های آخرش رو می¬کِشد و حرکتی که در فلسطین اغاز شد، منجر به پیروزی کامل فلسطینی¬ها خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.