1401-11-07 02:25
565
0
83198
200 قطعه زمین به جوانان و مستأجران تحویل می‌شود؛

گام بلند دولت در مسکن‌سازی گلستان/ شیرین شدن کام مردم با افتتاح 900 واحد مسکونی

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به گام بلند مسکن‌سازی در دولت سیزدهم گفت: پروژه‌های بنیاد‌مسکن گلستان با اعتبار ۶۵۵میلیارد تومان در دهه‌فجر کلنگ‌زنی و یا افتتاح خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: در دهه فجر امسال پروژه‌ها و طرح‌های مختلف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان با اعتباری بیش از ۶۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ۹۰۰ واحد مسکونی احداثی برای اقشار مختلف در این ایام با اعتباری بیش از ۱۸۰میلیارد تومان با زیربنای ۷۲ هزار مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات احداث یک‌هزار واحد مسکونی در روستاها با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در بخش عمران و آبادانی روستاهای استان گلستان هم ۲۵۸ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی افزود: در این ایام یک‌هزار جلد سند مالکیت املاک روستایی به مالکان و صاحبان منازل تحویل داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ قطعه زمین با کاربری مسکونی هم در نقاط مختلف استان با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به جوانان، مستأجران و متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای استان تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در مجموع با پروژه‌های اجرایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان در ایام دهه فجر، ۹۰ هزار خانوار از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت مانند نگین شهر، خان‌ببین، گالیکش، نوکنده، جلین و سایر شهرها که پروانه ساخت آن آماده شود، شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.