1402-06-12 22:32
1140
0
86324
 توسط بسیج جامعه پزشکی استان انجام شد؛

 اعزام تیم پزشکی برای خدمت به زائران اربعین حسینی

امسال و در آستانه اربعین حسینی یک تیم کامل پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی استان گلستان جهت خدمت‌رسانی به زائرین و مجاوران کربلایی معلی اعزام شد.

 به گزارش گلستان ما، امسال و در آستانه اربعین حسینی یک تیم کامل پزشکی باهمت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، جهت خدمت‌رسانی به زائرین و مجاوران حرم اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت عباس (ع) اعزام شد.

 یامی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان در گفتگو با گلستان ما افزود: بعد از بررسی در مورد انجام این عمل خداپسندانه و جمع‌بندی موارد توانستیم این تیم پزشکی را از گرگان به کربلایی معلی اعزام کنیم.

 یامی ادامه داد" این تیم هر روزه تا ساعت ۲۳ در موکب یحیی بن زید گنبد واقع در شارع الطواریج ستون ۳۳ به زائرین خدمت‌رسانی خواهد کرد.

 یامی اضافه کرد: در راستای اعزام این تیم پزشکی ۲۰ نفر از بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز در پیاده‌روی اربعین از نجف اشرف تا کربلایی معلی شرکت کردند.

 یامی در پایان ضمن تشکر از مسئولین موکب یحیی بن زید (ع) گنبد افزود ان‌شاءالله از سنوات آینده با تیم کامل‌تر و تجهیزات بیشتر و تخصص تر این امر خداپسندانه را انجام خواهیم داد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.