1402-05-10 09:22
896
0
85916
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

استفاده از ظرفیت مردمی زمینه‌ساز برنامه‌های تحولی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از رویکردهای جدید این مجموعه را ایجاد تحول برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردمی زمینه‌ساز برنامه‌های تحولی است.

به‌ گزارش گلستان ‌ما؛ حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: دوازدهم مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی است و این شورا بر اساس یک نیاز شکل گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۴ ماموریت دارد، قبل از اجرای یک برنامه مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن روزها جلسه برگزار می‌شود و هماهنگی لازم اتفاق می‌افتد تا چنین حماسه‌ای خلق شود.

قربانی بیان کرد: هر زمانی شرایط را برای حضور مردم فراهم کردیم مردم در میدان بودند، در اربعین اینگونه بود و مردم حماسه عظیم خلق کردند.

وی افزود: در امسال جشن غدیر را به صورت خانوادگی با برپایی غرفه‌های مختلف برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و نیاز است برنامه‌ها را جذاب کنیم و طراوت و شادابی به برنامه‌ها ببخشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی از اهداف شورا ایجاد بستر مناسب برای شعائر مناسبت‌های ملی و ایام الله، زنده نگهداشتن میثاق و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی انقلاب به ویژه در بین نسل جوانان به شمار می‌رود.

قربانی ابراز کرد: شورای هماهنگی و خبرنگاران یک ارتباط نزدیکی به هم دارند و باید از ظرفیت رسانه‌ها برای نشر و گسترش پیام انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌ها استفاده شود.

وی از برگزاری همایش «پیشگامان حضور» خبر داد و گفت: برپایی این برنامه با حضور ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر تحول‌آفرینی در اجرای برنامه‌های مختلف تصریح کرد: تحول نکته مهمی است و بخشی به مناسبت‌ها بر می‌گردد و نیازمند به طراوت و شادابی داریم به عنوان مثال حس جشن ملی در ۲۲ بهمن داشته باشیم، باید در بزرگداشت ۲۲ بهمن به سمتی برویم که فضای جشن ملی به خود بگیرد.

قربانی با استقبال از راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز فعالان رسانه و جوانان گفت: حضور رسانه‌ها و نوجوانان در هئیت اندیشه‌ورز می‌تواند زمینه برنامه‌های تحولی را فراهم کند، تلاش داریم هئیت اندیشه‌ورز خواهران را نیز شکل دهیم چراکه نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.