1400-05-14 08:16
463
0
75629
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

ازبرگزاری مراسم سیاه پوشان در گرگان تا تکمیل واکسیناسیون سالمندان

ازبرگزاری مراسم سیاه پوشان در گرگان تا تکمیل واکسیناسیون سالمندان از جمله اخبار مهم چهارشنبه سیزدهم مردادماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

*** معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در تیر ماه سالجاری ۲۷۵ پرونده تخلف در بخش کالایی و خدماتی استان گلستان تشکیل شده است. 

*** مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل پرونده برای یک کارخانه گندم در استان خبرداد.

*** مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات موسسات درمانی استان پرداخت شد.

*** جعفری از فراهم کردن امکان تزریق واکسن کرونا در تمامی روستاهای گلستان برای سالمندان بالای ۶۰ سال در هفته سوم مرداد خبر داد.

*** کمبود دارو و سرم در زمانی که مردم با مشکلات مختلف مواجه هستند آستانه تحمل آنها را به شدت پایین آورده و نارضایتی‎‌های بیشماری را ایجاد کرده است.

*** مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: در جشنواره بین‌المللی صنایع‌ دستی ایران، غلام آق، پیشکسوت رشته زیورآلات سنتی ترکمن نشان ملی همای زرین را دریافت کرد.

***خشکسالی شدید، رمق گلستان و مردمش را گرفته، خشکی زمین‌های کشاورزی از یک‌سو و خالی ماندن سدهای استان، چشم انداز وحشتناکی را از آینده استان به نمایش گذاشته است.

*** معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت که باتصویب هیات دولت روستای کُرند از توابع بخش مرزی داشلی برون این شهرستان که حدود ۶ هزار نفر جمعیت دارد، به شهر ارتقا یافت

*** استاندار گلستان با اشاره به اقدامات دولت دوازدهم برای فراهم کردن زیرساخت‌های مرتبط با توسعه در این استان گفت که راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه‌برون به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم باید در اولویت فعالیت‌های دولت سیزدهم در گلستان باشد.

*** رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت که تا کنون از مجموع جامعه هدف و واجدین شرایط این شهرستان مرزی، ۳۰ درصد از اهالی روستاها و ۶۰ درصد شهروندان با مراجعه به مراکز بهداشت واکسن کرونا دریافت کردند.

*** معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت خاطر شهروندان، فعالیت مسافربرهای شخصی با پلاک غیربومی در گلستان ساماندهی می‌شود.

*** کاهش بارندگی و مصرف آب سدها توسط بخش کشاورزی باعث شد سد گلستان در شرق استان گلستان خشک شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.