1400-02-18 19:36
799
0
74513

از تجدید میثاق با شهدا تا هلال احمری شدن امام جمعه کلاله

تجدید میثاق جمعی از جمعیت بزرگ هلال احمر شهرستان کلاله با شهدا و هلال احمری شدن امام جمعه کلاله، مهمترین رویدادهای روز صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر در شهرستان کلاله بود.

به گزارش گلستان ما؛ غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام کلاله اولین اقدام جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله در روز صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر در این شهرستان بود.

در همین راستا صبح امروز، گلزار شهدای گمنام کلاله با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و اعضا جمعیت هلال احمر شهرستان عطر افشانی و غبار روبی شد.

حاضرین در این مراسم، پس از قرائت فاتحه و عطر افشانی گلزار، یک بار دیگر با اهداف و آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

همچنین عضویت امام جمعه کلاله به جمعیت هلال احمر نیز از جمله خبرهای امروز این شهرستان بود.

حجت الاسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله که همراه با حجت الاسلام حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بیان "خداقوتی" و تبریک "روز هلال احمر" به محل این نهاد خدمتی رفته بود؛ با پر کردن فرم عضویت و به تن کردن لباس جمعیت؛ عضو افتخاری هلال احمر کلاله شد و اعلام کرد: برای حضور در عملیات های امدادی این جمعیت آمادگی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.