1402-05-03 10:27
780
0
85826
دستیار استاندار گلستان در امر مردمی‌سازی عنوان کرد:

اردوی پیشرفت با مجموعه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد گلستان

دستیار استاندار گلستان در امر مردمی‌سازی گفت: اردوی پیشرفت به منظور بررسی روند اجرایی عملیات احیا و لایروبی خلیج گرگان و طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده با حضور تشکل های مردمی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ سید حسین علوی در جمع سمن های استان گلستان هدف از بازدید بررسی روند اجرایی عملیات احیا و لایروبی خلیج گرگان و طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده دانست و اظهار کرد: این دوپروژه در فرایندهای اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی، زیست محیطی و امنیتی استان اثرگذار است.

 دستیار استاندار گلستان در امر مردمی‌سازی ادامه داد: خطرات عدم لایروبی بر محیط زیست و زندگی شهروندان استان گلستان و استانهای همجوار بخصوص گسترش ریزگردهای نمکی برکسی پوشیده نست و فواید لایروبی بویژه بازگشت حیات به خلیج و جلوگیری از خطرات زیست محیطی و رونق گرفتن اقتصاد منطقه از موضوعات مهمی است که در این بازدید بیان کرد و گفت تا باید مردم بدانند.

علوی یادآور شد: بعد از دستور استاندار گلستان مبنی بر اجرای اردوی پیشرفت و بازدید همه مجموعه های مردمی و مجموعه های دولتی از پروژه های استان تا کنون شش گروه عازم این اردو شدند که همه این افراد بعد از بازدید، خود به عنوان راویان پیشرفت استان عمل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: احزاب و خبرنگاران، ائمه جمعه اهل سنت غرب استان، ائمه جمعه اهل تشیع، روحانیون طرح تبلیغ محلات سازمان تبلیغات استان، مدیریت درمان تامین اجتماعی و همکاران و پزشکان و تشکل های مردمی از این پروژه ها بازدید کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.