1403-01-15 12:58
251
0
89409
شهردار بندرگز خبر داد:

ارتقا درجه شهرداری بندرگز

شهردار بندرگز از ارتقا درجه شهرداری این شهر گردشگری خبر داد و افزود: بندرگز به‌عنوان تنها شهرداری در استان گلستان موفق شد تا در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، محمدعلی آزادی کناری با بیان اینکه مدارک ارسالی شهرداری بندرگز برای ارتقای درجه در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی شد، اظهار کرد: تأیید ارتقا درجه بندرگز از سوی وزیر کشور به استاندار گلستان ابلاغ شد.

 وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم اتخاذ شده، درجه شهرداری بندرگز از ۶ به هفت ارتقا یافت، ادامه داد: علاوه بر بندرگز، درجه‌های جدید ۴۷ شهرداری در اقصی‌نقاط کشور از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان ابلاغ شد.

 شهردار بندرگز با تأکید بر اینکه «وزارت کشور» شهرداری‌ها را بر اساس جمعیت، درآمد و موقعیت جغرافیایی شهر درجه‌بندی می‌کند، افزود: درجه‌بندی شاخصی است که بر اساس آن حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تعیین شده و ملاکی است تا دولت بر اساس آن میزان اعتبارات عمرانی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های شهری از جمله تأمین بودجه، تجهیزات و ماشین‌آلات لازم را پیش‌بینی کند و از سوی دیگر هر چه شهری توسعه‌یافته‌تر باشد به دلیل درجه بالاتر، اعتبارات بیشتری دریافت می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه از سمت شرق گلستان، «بندرگز» به‌عنوان نخستین شهر استان در هم‌جواری خلیج گرگان است، خاطرنشان کرد: اسکله و بازارچه بندرگز در سال ۱۳۸۷ به‌عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی شده و امکانات نظیر بازارچه، فروشگاه و آلاچیق‌هایی برای استراحت مسافرین دارد که به همین دلیل سالانه تعداد کثیری از هم‌وطنان این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.