1402-12-08 13:01
312
0
88935
معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا گلستان:

اختتامیه جشنواره سرود استانی آفرینش برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا گلستان گفت: جشنواره سرود استانی آفرینش به‌مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ علی اکبر عرفانی اظهار کرد: این جشنواره به‌مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

عرفانی هدف از جشنواره سرود استانی آفرینش (نغمه های روشن فردا) را جریان‌سازی سرود که به نوعی استعداد یابی است، عنوان کرد و ادامه داد: الگوهای برتر و موفق نیز در این جشنواره معرفی خواهند شد.

وی مهمترین ویژگی این جشنواره را فراگیر بودن آن عنوان کرد و افزود : در همین فراخوان که با استقبال گسترده مواجه شده از ابتدای بهمن ۲۱۳ گروه مشتمل بر دو هزار و 550  نفر در جشنواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: مرحله اول غربالگری توسط هیئت داوران انجام گرفته و در مرحله دوم در روز چهارشنبه ۹اسفند ۱۰ گروه منتخب در حضور داوران اجرای زنده خواهند داشت که از میان این گروه‌های منتخب دو گروه به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.