1401-04-01 22:21
533
0
80549
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

آغاز رزمایش سراسری صرفه جوئی مصرف آب و برق با رمز "یا علی ابن موسی الرضا(ع)"

ملک شاهکوهی گفت: رزمایش سراسری صرفه جوئی مصرف آب و برق با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، وزیر کشور، وزیر نیرو و سایر مسئولین کشوری با رمز "یا علی ابن موسی الرضا(ع)" آغاز شد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در جلسه رزمایش مشترک صرفه جوئی مصرف  آب و برق که در سالن جلسات بصیرت سپاه نینوا با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرائی برگزار گردید عنوان کرد: ظهر امروز رزمایش سراسری صرفه جوئی مصرف آب و برق با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، وزیر کشور، وزیر نیرو و سایر مسئولین کشوری با رمز "یا علی ابن موسی الرضا(ع)" آغاز گردید.

وی ادامه داد: هفته آینده طی جلسه ای که  با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار خواهد شد رزمایش در استان گلستان رسما آغاز بکار خواهد کرد و با توجه به بحران آب و برق در استان، رزمایش تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

ملک شاهکوهی هدف از این رزمایش را مدیریت مصرف آب و برق عنوان داشته و تأکید کرد: استفاده کمتر از دستگاه های گرمایشی و سرمایشی، جایگزین کردن لامپ های پرمصرف، استفاده نکردن از وسایل پرمصرف در ساعات پیک مصرف و تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه های دولتی از جمله اقداماتی است که بر اساس تفاهم نامه انجام شده با اداره برق استان، اجرائی گردیده است.

وی افزود: مجموعه سپاه در استان گلستان قبلا نسبت به صرفه جوئی و بهینه سازی مصرف برق اقدام نموده است که می توان به وارد کردن 12 مولد برق به شبکه برق مجموعه سپاه اشاره کرد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله با همکاری مردم عزیز استان و همچنین دستگاه های اجرائی، بتوانیم فرهنگ صرفه جوئی درمصرف آب و برق را در استان نهادینه نمائیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.