1401-08-05 09:11
499
0
82005
واکنش کارشناس دینی اهل‌سنت بندرترکمن به حمله تروریستی شاهچراغ:

مسئولان باید با عوامل تروریستی به شدت برخورد کنند/ «بصیرت» شاه‌کلید دشمن‌شناسی

کارشناس دینی اهل سنت بندرترکمن گفت: مسئولان و قضات ما باید به شدت با عوامل تروریستی برخورد کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

آخوند یوسف سخندان در گفتگو با گلستان ما  ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ اظهار کرد: دشمنان با ایجاد اغتشاش به دنبال آشوبگری هستند، کشتار مردم از نظر شرعی حرام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن وحدت مسلمانان را هدف قرار گرفته است، افزود: در قرآن به آن این مسئله تاکید شده که اگر انسان کسی را به قتل برساند جای آن را جهنم است و حال چگونه می شود کسانی در حرم و مسجدی کشتن مسلمانان را بر خود جایز می دانند، این افراد در زمره انسانیت قرار نمی‌گیرند و خداوند جزای آنها را بدهد.

کارشناس دینی اهل سنت بندرترکمن گفت: مسئولان و قضات ما باید به شدت با عوامل تروریستی برخورد کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

آخوند سخندان بیان کرد: از سویی دیگر مسئولان باید با جوانان گفتمان کنند و باید مراقب مردم که فریب دشمنان را می خورند باشیم چرا که دشمن به دنبال یغما کشیدن افکار مردم ایران است و می‌خواهند کارهای بد را خوب جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه شهادت در قرآن مشخص است، گفت: زمانی فردی به شهادت می رسد که طرفش کفار باشد و به حریم وطن تجاوز کرده باشد و اما اینکه  دشمن  کارهایی خود را در جایگاه شهادت نشان می‌دهند برای فریب مسلمانان است.

این کارشناس دینی اهل سنت افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم دشمن نفاق و فتنه را در جامعه ترویج می‌کنند، از خدا می خواهیم که رهبر عزیزمان که دانای حکیم است حفظ کند که این توطئه ها را خنثی می‌کند.

آخوند سخندان گفت: در دشمن شناسی باید بصیرت داشته باشیم و فتنه و آشوب را تشخیص دهیم تا بتوانیم در برابر دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.