1394-01-12 14:46
6275
0
12706
دهیار روستای للدوین گرگان خبر داد:

قهرمانی شهدای للدوین در دو دوره مسابقات والیبال روستایی جام نوروز گرگان

دهیار روستای للدوین گرگان گفت: تیم والیبال شهدای للدوین گرگان قهرمان دو فینال مسابقات والیبال روستایی در نوروز امسال گرگان شد.

به گزارش گلستان ما، فیروزه سادات حسینی دهیار روستای للدوین طی گفتگویی با خبرنگار گلستان ما ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: در یکی از این مسابقات که با حضور 16تیم در شموشک سفلی برگزار شد که نهایتا دو تیم للدوین و اسپومحله به دیدار نهایی راه یافتند.

golestanema241

وی افزود: در دیدار نهایی که دیروز در سالن روستای شموشک سفلی برگزار شد للدوین توانست حریف قدر خود را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

دهیار للدوین درادامه گفت: در یکی دیگر از مسابقات والیبال روستایی در روستای اهنگر محله که با حضور 32 تیم برگزار شد تیم للدوین باز هم توانست به فینال راه پیدا کند.

حسینی گفت: در این بازی که عصر دیروز در روستای اهنگر محله برگزار شد تیم شهدای للدوین توانست قلعه حسن را شکست داده و فاتح این دوره شود.

وی گفت: تمام بازیکنان تیم للدوین اهل همین روستا و میانگین سنی 20_25 می باشندکه با امکانات ورزشی کم توانستند مانند پارسال دو قهرمانی دیگر کسب کنند.

حسینی گفت: دهیاری برای این دوره از مسابقات مبلغ دو میلیون تومان هزینه کرد چرا که معتقدیم هزینه در ورزش برای جوانان ایجاد سرمایه برای روستاست.

حسینی گفت: لذا انتظار ما از مسءولین شهرستانی اینست که ورزش روستایی و توسعه اماکن ورزشی را دریابند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.