1403-07-23 11:00
42
0
91742
با حضور تیم‌هایی از شهرداری‌های گلستان؛

راهیابی تیم‌های دارت و داژبال گرگان به المپیاد

تیم‌های دارت و داژبال بانوان گرگان راهی المپیاد ورزشی شهید باکری شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مرحله منطقه‌ای دومین المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری که ویژه کارکنان شهرداری‌ها برگزار می‌شود، مورد توجه قرار گرفته است.

در این مرحله، ۱۴ تیم از شهرداری‌های مختلف استان گلستان موفق به صعود به مرحله منطقه‌ای شده‌اند.

از این تعداد، ۱۲ تیم در بخش آقایان به مسابقات منطقه‌ای راه پیدا کرده‌اند که این تیم‌ها شامل رشته‌های متنوعی همچون فوتسال (بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال)، والیبال سالنی، والیبال ساحلی، دارت، آمادگی جسمانی آتش‌نشانان و کارکنان شهرداری، تیراندازی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و دومیدانی هستند.

در بخش بانوان نیز، دو تیم در رشته‌های دارت و داژبال به مسابقات منطقه‌ای اعزام خواهند شد. یکی از اهداف اصلی این المپیاد، گسترش ورزش همگانی در میان کارکنان شهرداری‌ها است.

با توجه به طبیعت شغلی کارکنان، برگزاری این مسابقات موجب ارتقاء آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط و شادابی در آن‌ها می‌شود که در نهایت، کیفیت ارائه خدمات به شهروندان نیز بهبود می‌یابد.

علاوه بر تقویت روحیه و سلامتی کارکنان، یکی دیگر از اهداف این مسابقات استعدادیابی است. این رقابت‌ها در ۸ منطقه کشور با حضور ۴۶۶ تیم برگزار می‌شود.

استان گلستان به همراه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران و سمنان، منطقه ۴ را تشکیل می‌دهند. مسئولان امیدوارند تیم‌های استان گلستان بتوانند با موفقیت در این مرحله، به مرحله نهایی که در بهمن ماه برگزار می‌شود، راه یابند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.