1403-08-01 12:59
54
0
91832
در تهران برگزار می‌شود؛

حضور ۲ بسکتبالیست گلستانی در اردوی تیم ملی

اولین اردوی انتخابی تیم ملی ایران نوین آقایان، با حضور دو بسکتبالیست گلستانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اولین اردوی انتخابی تیم ملی ایران نوین آقایان، با شور و اشتیاق ورزشکاران جوان و آینده‌دار، از تاریخ ۳۰ مهر در سالن زنده‌یاد محمود مشحون آغاز شده است.

این اردو که تا ۳ آبان ادامه خواهد داشت، فرصت ارزشمندی برای ارزیابی توانمندی‌های ۲۲ بازیکن دعوت شده توسط کادر فنی تیم است.

تمرینات تحت نظر مستقیم علی توفیق، مربی مجرب و کاربلد، برگزار می‌شود و بازیکنان در تلاش‌اند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند و جایی در ترکیب نهایی تیم ملی کسب کنند.

در میان بازیکنان دعوت شده به این اردو، نام دو بسکتبالیست جوان و با استعداد از استان گلستان نیز به چشم می‌خورد که مانی ایزدپناه و ارسلان ایرانی‌خواه، دو چهره باآتیه بسکتبال گلستان، با تلاش‌های پیگیرانه و توانمندی‌های فنی خود توجه کادر فنی را جلب کرده و دعوت به این اردو شده‌اند.

این ۲ بازیکن، با حضور در این اردوی ملی، افتخار بزرگی را برای استان خود رقم زده‌اند و نماینده‌ای شایسته از گلستان در سطح ملی هستند.

حضور این دو بازیکن جوان در اردوی تیم ملی، نه‌تنها نشانه‌ای از پیشرفت و رشد بسکتبال در استان گلستان است، بلکه فرصتی است برای آنان تا در کنار دیگر ورزشکاران مستعد از سراسر کشور، تجربیات جدیدی کسب کنند و مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

بدون شک، درخشش آنان در این مرحله می‌تواند مسیر حرفه‌ای‌شان را در بسکتبال ملی هموارتر سازد و آنان را به یکی از امیدهای آینده تیم ملی ایران تبدیل کند.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.