1398-06-22 12:32
635
0
65421
یادداشت؛

پروژه "دختر آبی" و تاکتیک بازتابی جریان لیبرال/ اجتماع و تبانی در فضای مجازی علیه امنیت ملی به اوج خودش رسیده است

 و حالا بعد از ۲۰ سال می توان به جرات گفت که جریان لیبرال و منافقین تحت تاکتیک بازتابی اکنون به راهبری اجتماع و تبانی در فضای مجازی علیه امنیت داخلی و ملی نظام رسیده اند! آیا زمان بیدار شدن فرا نرسیده است ؟

به گزارش گلستان ما، دختر آبی بیش از یک هشتگ و حباب اطلاعاتی که با هشتگ دروغ دختر آبی از آب و تاب افتاد و ترکید و دروغ های محض آن افشا شد ؛پرده از یک شبکه گسترده رسانه ای داخلی و خارجی گشود که روی گردان های سایبری منافقین در آلبانی را تولید پست های فیک و جریان سازی آن را سفید کرد!

هر کسی اندک اطلاعات و سواد رسانه ای و نیز حداقل آشنایی با حوزه فضای مجازی داشته باشد و آثار تولید شده و منتشر شده در فضای مجازی در این ارتباط را مشاهده کرده باشد ؛اذعان خواهد نمود که با یک شبکه رسانه ای داخلی و خارجی مواجهیم که کمتر از ۴۸ ساعت با سوژه سازی های خاص،قادر است تا اقدام به جریان سازی های انفجاری خوشه ای نماید و از آن بهره برداری مفسدانه سیاسی و...ببرد !

حسن عباسی استراتژیست برجسته کشور ، این شبکه و پروژه های مشابه را ناشی از "تاکتیک رسانه ای بازتابی" و عقبه اصلی این شبکه سازی پیچیده داخلی و خارجی مبتنی بر تاکتیک یاد شده را جناح لیبرال داخلی و حامیان خارجی آن می داند که بطور خاص از سال ۱۳۷۸ تا کنون(بیست سال) براساس تاکتیک یاد شده به نقطه بلوغ و تکامل و با فراهم نمودن ماشین جنگی رسانه ای انحصاری تحت حمایت کشورهای غربی ،عربی و عبری در واقع به اجتماع و تبانی رسانه ای علیه امنیت داخلی و ملی رسیده است.

براساس این تاکتیک ، جناح لیبرال بعد از خفتگی ۶۰ ۶۸ و تحرکات خزنده کیهانی و کیانی خود در بین سالهای ۶۸تا ۷۴ ضمن ائتلافی نانوشته با جریان چپ التقاطی و بخشی از بدنه راست مدرن (التقاطی) از دوم خرداد سال ۱۳۷۶ عملا بصورت جریانی و جمعی به درون حکومت نفوذ ویرانگری می کند .

هم‌زمان با این نفوذ نیز نقش اپوزیسیون نظام را مجددا بر عهده می گیرد ، اما برای حفظ این موقعیت نفوذ و تداوم آن ، عمده سخنان را از زبان اکبر گاف های داخلی در روزنامه های زنجیره ای کیانی و رسانه های بیگانه خارجی می زنند.

روند تکاملی این نفوذ در دو موج اخیر ده ساله آنان برای براندازای نظام جمهوری اسلامی از درون نشان می دهد که این جریان

اولا پس از فرو نشستن فتنه موج دوم در کوی دانشگاه بخشی از عوامل رسانه ای خود را از کشور خارج و همکاری خود را با نهادهای اطلاعاتی آمریکا و رسانه های ماهواره ای وابسته به آنان را آغاز کردند.

ثانیا در حدود نیمه اول موج سوم(۷۸ ۸۸) و شکست سنگین آنان در انتخابات شوراها و مجلس هفتم، و تنگ شدن عرصه نفوذ جمعی ، گروهی دیگر از چهره های جدید و تازه نفس رسانه ای عمدتا به اروپا مهاجرت و به تعبیری صحیح اعزام شدند و هسته اصلی خارجی راهبری جریان وبلاگ نویسی داخل از خارج را بر عهده گرفتند.

در آستانه اوج موج دوم یعنی سال ۱۳۸۷ و یک سال قبل از فتنه،پادشاهی متحده بریتانیا (انگلیس) تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی را راه‌اندازی کرد و جریان لیبرال یاد شده را به خدمت گرفت و از طریق شبکه گسترده اطلاعاتی وبلاگ ها کانال پوششی انتقال و تبادل اطلاعات و جریان سازی را بوجود آوردند.

اما شکست کودتای رنگی ناموفق سال ۸۸ و آسیب شناسی خارجی و داخلی علل و عوامل این شکست براساس آنچه که باراک اوباما اعلام نمود و خبر از رفع آن در آینده داد ،عبارت بود از فضای فیلترینگ اینترنت و ضرورت ارائه چمدان اینترنتی بود !

سازمان های اطلاعاتی کشورهای غربی در این مقطع عمده سرمایه گذاری خود را بر نوسازی جریان اپوزیسیون سنتیخارج از کشور با جذب اعضای جنبش سبز و بکار گیری در سایت های خبری و تحلیلی خارج از کشور قرار دادند و بطور خاص تحت شبکه موسسه شهروند یار در فرانسه ، جریان دموکراسی خواه را سازماندهی و از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی بهره برده و همزمان با اجرایی نمودن سند پاریس و پیاده سازی راهبرد تغییر از طریق صندوق آرا در سال ۱۳۹۲، از پروژه بزرگ چمدان اینترنتی یا همان پیام رسان های موبایلی خارجی پرده برداری نمودند و بعد از چند آزمون و خطا به چراغ جادوی تلگرام رسیدند که در زمان کوتاهی به یک شبکه ارتباطی و رسانه غالب زنجیره ای در فضای مجازی مبدل شد و عملا غول رسانه را این جریان داخلی و خارجی لیبرال و دموکراسی خواهان سلطنت طلب ! در اختیار گرفتن و به یک شبکه اقتابوسی تبدیل شدند و با توئیتر ، واتساپ و اینستاگرام آنرا تکمیل و تقویت نمودند!

 جریان لیبرال بالاخص در انتخابات های ۹۴ و ۹۶ در موقعیت راهبر این شبکه برای کنترل ذهن و اختلال ادراک و هدایت بسمت لیست های انگلیسی و آمریکایی قرار داشت

 و حالا بعد از ۲۰ سال می توان به جرات گفت که جریان لیبرال و منافقین تحت تاکتیک بازتابی اکنون به راهبری اجتماع و تبانی در فضای مجازی علیه امنیت داخلی و ملی نظام رسیده اند! آیا زمان بیدار شدن فرا نرسیده است ؟

به قلم حسن بیارجمندی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.