1401-05-10 07:22
422
0
81011

هیئت رییسه شورای شهر گرگان در مسیر نظارت یا حمایت همه جانبه/ گرزین شهردار را پاسخگو می کند؟

با رای ۷ عضو شورای شهر و ترک جلسه ۲عضو دیگر(به دلیل عدم انسجام برای تشکیل شورای حداکثری) ناصر گرزین که سابقه چهار دوره عضویت در شورای شهر را داشته و به نوعی در انتخاب سبطی به عنوان شهردار گرگان عملکرد مستقیمی داشت به عنوان رییس شورای شهر انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما، شورای ششم با همه اما و اگرهایی که در سال اول داشت امروز وارد فاز جدیدی از مدیریت شد و با آرایی که اعضا امروز به دست آوردند می توان به این نتیجه رسید سال دوم آبستن تصمیمات متفاوتی خواهد بود.

ریاست صفر پایین محلی در سال اول فراز و نشیب های فراوانی از جمله ماجرای ۲۶میلیارد تومان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری که البته هنوز به نتیجه نرسیده تا ماجرای تجمع هیئات مذهبی در شب شهادت حضرت رقیه(س) که همه این موارد باعث شد تا برخی ناراحتی ها از عملکرد شورای شهر گرگان در اذهان عمومی ایجاد شود همراه بود.

گرزین با رای ۷ عضو شورای شهر و ترک جلسه ۲عضو دیگر(به دلیل عدم انسجام برای تشکیل شورای حداکثری) ناصر گرزین که سابقه چهار دوره عضویت در شورای شهر را داشته و به نوعی در انتخاب سبطی به عنوان شهردار گرگان عملکرد مستقیمی داشت به عنوان رییس شورای شهر انتخاب شد.

حال باید دید اعضای جدید هیئت رییسه شورای شهر گرگان که اخباری مبنی بر کارمند شدن یکی از آن ها به تازگی در مجموعه شهرداری یا خبر دیگر مبنی بر مشغول شدن فرزند یکی از آن ها در مجموعه مدیریتی شهرداری به گوش می رسد باب تعامل را با شهرداری گرگان که تاکنون مورد انتقاد محافل نخبگانی فرهنگی اجتماعی بسیاری قرار گرفته ادامه خواهد داد یا بالاخره خواهان گزارش عملکرد مالی شش ماهه دوم سال گذشته یا حل معضل دستفروشان خواهد شد یا همچنان در بر همان پاشنه خواهد چرخید و هیئت رییسه سال دوم که از رای دهندگان به شهردار فعلی هستند همچنان از سبطی حمایت می کنند یا خیر؟

حال باید دید ائتلاف حامیان سبطی به حمایت های خود از شهردار با وجود اعتراض گروه های فرهنگی مذهبی ادامه می دهند و یا اینکه آیا می توانند ابر پروژه ای برای شهر طراحی کنند یا به اعتقاد برخی کارشناسان بر همین وضع روزمره و بدون مگاپروژه با قابلیت اجرایی راضی خواهند بود.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.