1398-03-07 11:51
494
0
63532
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

همه مردم خط قرمز ما هستند، شیعه و سنی فرقی نمی کند/مراقب باشیم دفاع مقدس در خاطره خلاصه نشود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما جان خود را هم برای مردم می دهیم و این مردم خط قرمز ما هستند و فرقی هم نمیکند که شیعه باشد یا سنی.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز درهمایش ادبی امام لاله ها که به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و فتح خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مراقب باشیم جنگ و دفاع مقدس را در خاطره خلاصه نکنیم و این اجحاف در حق دفاع مقدس است.

وی افزود: عده ای امروز به دنبال کاسبی هستند و دل مردم را خالی می کنند اما امام جامعه می گوید نه جنگ می شود نه مذاکره میکنیم.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: ملت ایران زمانی که فهمید در تصمیم خود مبنی بر انتخاب بنی صدر اشتباه کرده ، پای اراده ی انقلابی خود ایستاد و کسی که 11 میلیون رای داشت با چادر و روسری فرار کرد.

وی بیان کرد: زمانی که تفکر لیبرالی از کشور زدوده و تفکر انقلابی جایگزین آن شد و حاکمیت جبهه ی انقلابی شکل گرفت پیروزی های بزرگی اتفاق افتاد.

معروفی خاطرنشان کرد: با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردیم و نتیجه آن ، بازدارندگی ای است که علیه دشمن بوجود آمده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما جان خود را هم برای مردم می دهیم و این مردم خط قرمز ما هستند و فرقی هم نمی کند که شیعه باشد یا سنی.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.