1399-08-28 14:30
455
0
71635
در ۸ ماهه سال جاری صورت پذیرفت:

نشت یابی ۵۴۰۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گاز در استان

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان گلستان از نشت یابی بیش از ۵۴۰۰ کیلومتر و تغذیه و شبکه توزیع توسط واحد بازرسی فنی شرکت در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ ابوالفضل نرسی  در مصاحبه با پایگاه خبری گلستان ما با اشاره به اهمیت فرآیند نشت یابی و بازرسی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره‌آمیز و همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی گفت : با عنایت به سوخت گازطبیعی در سبد انرژی کشور و همچنین گستردگی شبکه های گازرسانی و تجهیزات و متعلقات آن و ضرورت بازرسی و کنترل آنها به منظور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی فرایند نشت یابی و بازرسی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

 وی افزود :از مجموع ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر نشت یابی صورت گرفته شده در حدود  ۳۳۰۰ کیلومتر مربوط به شبکه های پلی اتیلن  و ۲۱۰۰ کیلومتر مربوط به خطوط فلزی بوده است.

 مهندس نرسی تصریح کرد :با توجه به اهمیت شیر های شبکه در بحث خدمات رسانی مناسب ، علاوه بر نشت یابی شبکه و انشعابات ،بر اساس برنامه ریزی تدوین شده ۷۶۰۰ عدد شیر  شبکه های پلی اتیلن و فولاد ی نیز مورد نشت یابی قرار گرفت و همچنین ۲۲۰۰ عدد شیر های شبکه مورد بازرسی و پایش قرار گرفته است .

 رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: انجام این اقدامات افزایش ضریب ایمنی، بهبود بهره‌وری ،جلوگیری از خطرات احتمالی ،کاهش هدررفت گاز و آلودگی های زیست محیطی را به همراه داشته ؛ضمن این که موجب حفظ و صیانت از گاز طبیعی و همچنین نگهداشت تأسیسات و تجهیزات گاز رسانی نیز می شود .

کلمات کلیدی: .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.