1398-03-14 13:15
2079
0
63686
جانشین سپاه نینوا:

موئلفه های سه گانه امام رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ، جانشین فرمانده سپاه نینوا گفت:حضرت امام خمینی (ره) با سه موئلفه ایمان به خداوند متعال، ایمان به هدف و ایمان به مردم انقلاب را رهبری و به پیروزی رساندند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج به مناسبت ایام ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت : قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن پیوند بین ولایت و امام ملت ایران رقم خورد.

حسینی در این باره افزود: خون شهدای ۱۵ خرداد نهال انقلاب اسلامی را در دل مردم مومن و مسلمان غرص و آن را آبیاری کرد.

جانشین سپاه نینوا ضمن اشاره به موئلفه های راهبردی امام در دوران مبارزه تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با سه موئلفه انقلاب را رهبری و به پیروزی رساندند که عبارتند از ایمان به خداوند متعال، ایمان به هدف و ایمان به مردم.

وی گفت: در موئلفه اول اتکا به قدرت لایزال الهی و ایمان به نصرت الهی در تصمیمات ، بیانات و اقدامات حضرت امام (ره) نمود دارد و با همین اتکا به خداوند است که ایشان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی دانسته و معتقدند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

حسینی تاکید کرد: با موئلفه دوم که ایمان به هدف است، امام به ما آموخت در اجرای اقدامات و طی مسیر در مقابل سختی ها ما مامور به تکلیف هستیم که آن را سیدالشهدا مشخص کرده است ، لذا امام به هدف انقلاب باور داشته و آن را مقدس و الهی می دانستند و در تمام مراحل از هیچ تهدیدی هراس و بیم نداشتند.

این مقام مسئول افزود:با موئلفه سوم که ایمان به مردم است، در راه مبارزات و مقابله با نظام سلطه و نظام ستمشاهی بر علیه اسلام و دیانت این مردم بودند که ایستادگی خارق العاده ای از خود نشان دادند و امام ساده زیست انقلاب ما خود نیز از جنس مردم بود و به بصیرت آنها باور داشتند.

حسینی در پایان گفت: امام (ره) در طول دوران انقلاب فرهنگ مقاومت را در دل مردم نهادینه کردند و رمز پیروزی ملت در عرصه های گوناگون را ایمان و وحدت کلمه می دانستند و امروز نیز همانند دیروز می توان با مقاومت، وحدت کلمه و یکدلی در جنگ اقتصادی به پیروزی رسید

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.