1403-08-03 13:57
40
0
91851
رئیس شورای اسلامی شهر گنبد کاووس:

مجوز تیمداری والیبال به شهرداری گنبد ندادند

رئیس شورای اسلامی شهر گنبد کاووس از مخالفت فرمانداری و کمیته تطبیق برای تیمداری والیبال گنبدکاووس خبر داد و گفت: با وجود جذب اسپانسر امسال فقط می‌توانیم باشگاه‌داری کنیم.

نبی‌الله آخوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در خصوص آخرین وضعیت تیمداری شهرداری گنبد کاووس در رشته والیبال برای لیگ برتر اظهار کرد: شورا و شهرداری گنبد کاووس ۶ سال متوالی اسپانسری لیگ برتر والیبال استان گلستان در شهرستان گنبد کاووس رو به عهده داشت، دو سال متوالی ما از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کردیم.

وی افزود: در سال گذشته ما سهمیه‌ای را با تصویب اعضای شورای اسلامی شهرستان قرار شد از شهر مریوان خریداری کنیم تا مجدداً در لیگ برتر تیمداری کنیم.  

رئیس شورای اسلامی شهر گنبد کاووس بیان کرد: امسال نیز برای بازی‌هایی که اکنون در جریان است، از حدود ۶ ماه قبل مجدد نامه‌نگاری کردیم و با مشهد تماس گرفتیم که بتوانیم سهمیه آن‌ها را خریداری کنیم این موافقت و مستندات در شورای اسلامی شهر موجود است.  

آخوندی با اشاره به اینکه کمیته تطبیق فرمانداری؛ تیم‌داری شهرداری برای لیگ برتر را خلاف مقررات تشخیص داد و گفت: به صراحت اعلام کردند که شهرداری و شورا نمی‌توانند این کار را انجام بدهند.  

وی ادامه داد: در حالیکه ما به دنبال اسپانسر رفتیم، اسپانسر خوبی نیز از تهران آوردیم، در شورا اعلام آمادگی کردند که اسپانسری والیبال گنبد در لیگ برتر را انجام دهند اما شرط گذاشتند که حتماً ما سهمیه را بخریم و به آن‌ها تحویل دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبد کاووس افزود: در پی این اتفاق مجدداً نامه نگاری کردیم، قرار شد هزینه خوبی برای تیم انجام دهند اما مراجع بالادستی آن را خلاف مقررات قانون تشخیص دادند و نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

آخوندی با اشاره به اینکه والیبال هواداران زیادی در گنبدکاووس دارد، گفت: فشارهای متعدد و درخواست‌های زیادی به شورای اسلامی شهر انجام گرفت مبنی بر اینکه حمایت مالی برای تیمداری والیبال گنبدکاووس انجام شود اما در یک نامه محرمان به ما اعلام کردند که فقط می‌توانیم باشگاه‌داری کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.