1399-08-17 14:28
961
0
71452

لزوم توضیح بخشداری مرکزی گرگان در خصوص خشک شدن آب بندان توشن/ مردمی که تشنه از چشمه بر می گردند

روز گذشته در پی گزارش های مردمی در صورتی که ابتدای راه آب بندان بسته شده بود متوجه این موضوع شدیم آب بندانی که در سال های گذشته پر از آب بوده خشک شده است.

به گزارش گلستان ما، در این روزگار جاذبه های گردشگری می تواند جذابیت های مناسبی را برای منطقه داشته باشد و به اقتصاد منطقه کمک شایانی کند.

گرگان نیز با توجه به شرایط جغرافیایی که دارد از جاذبه های جذاب طبیعی برخوردار است که مدیران استانی تاکنون آنگونه که باید و شاید از ظرفیت های طبیعی شهر برای بهبود روند جذب گردشگر استفاده نکرده چرا که میزان توقف مسافران در گرگان کمتر از دو روز است.

بسیاری از مسافرانی که به منطقه سفر می کنند مدام سراغ جنگل ناهارخوران و النگدره را می گیرند غافل از اینکه خود شهر گرگان آب بندان های بسیار زیبایی دارد که می تواند ظرفیت گردشگر پذیری و اسکان مسافران در گرگان را افزایش دهد.

یکی از این آب بندان ها که در شهر گرگان قرار دارد و در آخر هفته ها مورد توجه قرار می گیرد چرا که از منطقه جنگلی بسیار زیبایی بهره مند است آب بندان روستا توشن است که ظرفیت های طبیعی بسیار زیادی دارد.

روز گذشته در پی گزارش های مردمی در صورتی که ابتدای راه آب بندان بسته شده بود متوجه این موضوع شدیم آب بندانی که در سال های گذشته پر از آب بوده خشک شده و هیچ آبی در آن قرار ندارد و مردم نیز بعد از تحمل سختی راه و پیاده روی با تعجب فراوان ناظر منطقه ای خشک و خالی از آب هستند.

با توجه به اینکه در این شرایط اقتصادی می طلبد از تمام ظرفیت های اقتصادی استفاده شود و مردم نیز از قبل هیچ گونه اطلاعی در باره خشک شدن این آب بندان ندارند می طلبد نهادهای مربوطه مانند بخشداری مرکزی گرگان توضیحات لازم را به مردم ارائه نمایند.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.