1399-08-07 09:05
426
0
71236
برگزاری جشن ها کار دست مردم داد؛

فاضل: سه شهرستان درگلستان قرمز شدند/کرونا درحال افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از افزایش روند شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت: شهرستان های بندرگز ، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز دارند.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضلشامگاه سه شنبه آخرین وضعیت کرونا در گلستانرا تشریح کرد و گفت:  در حال حاضر، روند ابتلاء به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش مواجه شده و استان گلستان در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارد.

وی افزود: شهرستان‌های بندرگز، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز، آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی و کلاله در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های آق قلا، رامیان، علی آباد، گالیکش، گمیشان و گنبد در وضعیت زرد هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۵ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: بیش از ۵۲ درصد از بستری‌ها شامل افراد بالای ۵۵ سال، ۴۱.۶ درصد افراد بین ۱۵ تا ۵۵ سال و حدود ۶ درصد هم افراد زیر ۱۵ سال را تشکیل می‌دهند.

فاضل گفت: متأسفانه آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و۲۱ فوتی رسیده است.

وی باردیگر از مردم خواست؛ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم‌های دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شأن، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.