1397-12-06 05:44
452
0
61433
در بازدید رسانه ها از پروژه عنوان شد :

عبور از 55 مانع سخت در گازرسانی به چهارباغ و شاهکوه / گازرسانی به روستاهای گرگان با اتمام این پروژه به پایان می رسد/ 8.5 میلیارد اعتبار پروژه

مدیران ، مهندس ناظر و مسئول طرح گازرسانی به روستهای چهارباغ ، شاهکوه علیا و سفلی در بازدید خبرنگاران از این پروژه ، از پیشرفت 40 درصدی پروژه ، سختی ها و تگناهای موجود در این پروژه گفتند .

به گزارش گلستان ما ؛ سید رسول روبوسه مسئول طرح گاز رسانی به سه روستای شاهکوه علیا ، سفلی و چهارباغ در بازدید خبرنگاران از آخرین وضعیت این طرح اظهار کرد : نیروهای ما شبانه روزی در این محل مستقر و مشغول بکار هستند ، حضور برف و یخ باعث کندی کار شده اما خلوت بودن مسیر باعث شده تا با جدیت کار کنیم چرا که در تابستان با توجه به گردشگری بودن منطقه تردد ماشین ها زیاد شده و فعالیت پیمانکار محدود خواهد شد ، پس این روزها و فرصت ها را از دست نخواهیم داد.

020

روبوسه گفت : پروژه گازرسانی به سه روستای چهارباغ ، شاهکوه علیا و سفلی از اردیبهشت ماه سال 97 کلید خورده و تاکنون بین 35 تا 40 درصد پیشرفت داشته ایم .

وی تصریح کرد : گاز این سه روستا از استان سمنان و شهرستان شاهرود به این محل انتقال داده می شود ، ضمن اینکه طول مسیر اجرای خط تغذیه و شبکه داخلی این پروژه ها بالغ بر ۵۴ کیلومتر بوده که تاکنون ۲۱ کیلومتر آن انجام شده است.

مهندس کر مهندس ناظر این طرح نیز بیان کرد : این طرح یکی از سخت ترین طرح های گازرسانی استان می باشد چون در ارتفاع بالای 1800 متری از سطح دریا و در برف و بوران در حال انجام هست ، همچنین وجود رودخانه های وحشی ، سنگی بودن کوهها و پیچ های متعدد در جاده کار را سخت کرده اما نیروهای ما به شدت در حال کارند و هیچ چیزی نمی تواند جلوی فعالیت جهادی آنها را بگیرد .

021

کر افزود : 55 مورد مانع طبیعی در مسیر این پروژه وجود دارد که 11 مورد آن عبور از عرض جاده است ، 11 مورد رودخانه پرآب داریم و 31 مورد رودخانه فصلی وحشی هست که کار را با سختی مواجه کرده است .

همچنین مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت گاز گلستان نیز در این باره اظهار کرد : مبلغ 8 میلیارد و 418 میلیون تومان برای امور اجرایی و تامین کالا این پروژه در نظر گرفته شده است .

رحیمی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی پروزه خاطرنشان کرد : این پروژه مهم و محوری تا پایان سال 98 به بهره برداری خواهد رسید و مردم این سه روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

1526182689 img 4444444444444

وی با بیان اینکه عمده کار در حاشیه جاده ها انجام می شود، یادآور شد: در این مسیر ۳۵ هزار متر خاک برداری در نظر گرفته شده است و برای هر سه روستا سه ایستگاه TBS (تقلیل فشار) در نظر گرفتیم.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان با اشاره  به اینکه استان گلستان دارای ۹۸۰ روستا است ، افزود : تاکنون ۸۶۰ روستا گاز بهره مند شدند که سعی داریم تا پایان سال ۹۸ روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند در چهل سالی انقلاب از گاز طبیعی بهره مند شوند.

 ابوالقاسمی مسئول روابط عمومی شرکت گاز گلستان نیز در این بازدید ضمن تشکر از اصحاب رسانه اظهار داشت : خدمات شرکت گاز گلستان متوقف بر سختی ها و مشکلات نخواهد بود و اگر اراده کنیم مهندسین ما در سخت ترین نقاط می توانند عملیات گازرسانی را انجام دهند .

وی بیان کرد : با اتمام گازرسانی به این سه روستا کار گازرسانی به روستاهای گرگان به اتمام می رسد و دیگر روستایی در شهرستان گرگان نداریم که از خدمات گاز طبیعی بی بهره باشد .

022

مسئول روابط عمومی شرکت گاز گلستان تاکید کرد : روستای چهارباغ دارای ۶۵۰ خانوار، شاه کوه علیا دارای ۱۷۰ خانوار و روستا شاهکوه سفلی دارای هزار و ۶۰۰ خانوار است و برای مردم این سه روستا هزار و ۳۳ انشعاب نصب خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.