1398-04-10 09:30
653
0
64118
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

رتبه‌بندی معلمان تا شهریور در احکام فرهنگیان لحاظ می شود/ برگزاری آزمون استخدامی برای ۱۰۵هزار معلم حق التدریسی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش  با بیان اینکه اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان  تا ابتدای مهرماه سال جاری اجرا می شود، گفت: 2 هزار میلیارد تومان  برای  طرح رتبه بندی معلمان اختصاص یافت.

به گزارش گلستان ما؛ سیدجواد حسینی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان، اظهار کرد:رتبه بندی خواسته حق معلمان است و در سند تحول بنیادین هم به آن اشاره شده است .

وی افزود: در رتبه بندی بحث مهم سنجش صلاحیت معلمان است که در دستور کار قرار گرفته و در کنار رتبه بندی انجام می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تلاش می کنیم که رتبه بندی معلمان تا  پایان شهریورماه در احکام  فرهنگیان  لحاظ شودسرپرست آموزش و پرورش با اشاره به استخدام حق التدریسی ها، تصریح کرد: در حال حضر 105 هزار نفر از معلمان حق التدریسی، خدمات شرکتی و مهدکودک‌های فعال، قبل از سال91 مشمول این قانون می شوند و می توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مقدمات به کارگیری شماری از قبول شدگان در آزمون برای اول مهر انجام می شود، ادامه داد: در به کارگیری این افراد قید نیاز آموزش و پرورش از لحاظ جنس و منطقه و رشته طبق قانون  هم مد نظر است که با همکاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام خواهد شد.

حسینی در خاتمه از ابلاغ حکم رتبه بندی معلمان تا پایان شهریور خبر داد و گفت: دولت برای انجام رتبه بندی معلمان دوهزار میلیارد تومان اختصاص داده است و  با توجه به تخصیص اعتبارات از سوی دولت، رتبه بندی معلمان از اول مهر اجرایی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.